Heyyo herkese selamlar:)
İyi okumalar umarım seversiniz.
💜💜💜
Ve sonrasını hatırlamıyorum. Bir arabanın içindeydim. Kollarım bağlı, gözlerim bağlı ve hiç bir şey görmüyordum. Şok olmuştum. Elim ayağım birbirine girmişti. Kim beni ne yapar, ne isterler benden? Ah Başak ah! O kadar söyledin her gün aynı rutin diye. Al sana farklılık.
Beynim de bir kaç saniye düşündükten sonra birden çırpınmaya başladım. Yanımda bir adam vardı. Bana "Sus!" diye emretti.
-"Eğer susmazsan çok kötü şeyler olur" dedi. Sustum. Bir kaç saniyede beynim donmuştu ve o an sanki ne yapacağımı bilmiyordum. Neler oluyordu ve kimdi bu adamlar?
Kalın sesli bir adam bana seslenerek:
-"Ağzını açacağım ama bağırmayacaksın." dedi.
Başımı salladım ve ağzımı açtı. Ona:
-"Ne istiyorsunuz benden siz kimsiniz?!" dedim.
"-Senden bir şey istemiyoruz, derdimiz babanla." dedi.
-"Ne, babamla mı?" dedim.
Lanet olası babam diye söylenerek kendimce düşlere daldım. O sırada adam bana:
-"Bak şimdi babanı arayacağız ve sen çıt dahi çıkarmayacaksın. Ben konuş diyene kadar da konuşmayacaksın." dedi.
-"Tamam." dedim.
Babamı aradılar. Telefon açılmıştı ve adam:
-"Alo Faruk özledin mi beni?" dedi. Babam:
-"Ne istiyorsun benden?!" diye bağırdı.
-"Ne istediğimi biliyorsun Faruk."
-"İstediğin şey olmayacak."
-"O kadar emin olma. Kızın elimizde."
-"Ne, kızım mı?" dedi titrek bir sesle.
Adam konuş diye emretti bana.
-"Alo,baba kim bu adamlar, bizden ne istiyorlar? Nolur gel beni kurtar."
-"Tamam kızım geleceğim sen hiç merak etme." dedi. Adam telefonu kendine yaklaştırdı ve:
-"Faruk bak şimdi milli parkın oraya geliyorsun. 100.000 TL’yi çantaya koyup, gelip veriyorsun ve kızını alıyorsun. Eğer polisi işin içine karıştırırsan kızın ölür." dedi.
Babam ise:
-"Tamam Tuna vericeğim." dedi.Ne,ne,ne? ben tam bir şoktaydım. Babam bizim bakallı satsa bile o kadar parayı bulamazdı . Ne yapacaktı? Polis çağırabilirdi ancak polis çağırırsa benim ölme riskim çok yüksekti. Ah baba ah, neden böyle yapıyorsun. bu zamana kadar ne içkine karıştım ne sigarana ne sabaha karşı gelmelerine. Peki şimdi bu neydi? Kızını ölüme sürekledi resmen. Hiç düşünmedi hiç. Ne beni ne kendisini ne annemi. Annem ah annem. Şimdi ne kadar merak etmiştir beni. En çokta anneme acıyorum.
Ne yapacaktım ben. Yapabileceğim tek bir şey vardı oda susmak. Başka hiç bir şey yapamazdım.
UMARIM BÖLÜMÜ SEVMİŞİSİNİZDİR.
OYLARINIZ'I VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM HOŞÇAKALIN:)
💜💜💜