Hello!!
İyi okumlar...Eve geldik. Annemin sapsarı saçları bir birine dolanmış, masmavi gözlerinden yaşlar akıyor ve beti benzi atmış, mahvolmuştu. Yaklaşık 2 saat
birbirimize sarılmış olabiliriz. Sonra annem:
-"Aç mısın güzel kızım, bir şeyler hazırlayayım mı?" diye sordu.
-"Senin yemeklerini özledim." diye cevap verdim.
-"Tamam güzel kızım. Git bir duş al ben hemencecik hazırlıyacağım." dedi.
Babamla hiç konuşmamıştık. Konuşacak halim yoktu üzerimde. Mahvolmuş siyah kotumla, okul üstümü çıkarıp banyoya attım kendimi. Öyle çok seviyorum ki suyu iki saat banyodan çıkmadım. Tüm yaşadıklarımı sular alıp götürüyordu sanki. Rahatlamıştım.
Mutfaktan güzel güzel kokular geliyordu burnuma. Hemen banyodan çıkıp pijamaları mı giyip, salona indim. Ah pijamaları seni çok özledim.
Yemek masasına oturdum. Annem çok güzel yemekler hazırlamıştı. Yemekleri yerken babam:
-"Çantanı odana koydum kızım. Polis amcaların çantanı bulmuş. Telefonunda içinde.
-'Aa telefon, aa arkadaşlarım aa okul." dedim. Şapşal şapşal.
Annemle babam sırıta sırıta bana bakıyorlardı. Hemen yemeğimi yedim ve odama çıktım. İlk işim telefonumu alıp şarja takmak oldu.Telefonumu açtığımda 57 cevapsız arama ve 508 tane "Süper 4 ‘lü" grubundan mesajlar vardı. Mesajlarımı okuduğum an Cansu:
-"Gördü mesajları!" diye cevap verdi.
-"Başak sensin dimi?"
-"Evet Cansu, benim. Neler yaşadım neler. Dörtlü arama yapayım anlatacağım herşeyi." diye cevap verdim. Ve onları aradım. Tüm her şeyi anlattığım da şok olmuşlardı.
Berk:-"Tamam kanka, sen toparlan kendine gel en yakın zamanda buluşalım olur mu?" dedi.
-"Tabiki. Gerçi bu olaylardan sonra dışarı nasıl çıkacağım bilmiyorum." dedim
Murat: -"Kanka biz varken kimse senin saçının kılına bile zarar veremez değil mi Berk?"
Berk: -"Tabikide." diye cevap verdi.
Konuşma bittikten sonra kitaplarımı özlediğim için onlara baktıktan sonra uyudum. Kabuslarıma o adamlar girmişti. Hıçkıra hıçkıra uyandım. Annem ve babam hemen odama girmişlerdi. Annem:
-"Kızım gel elini yüzünü yıkayalım. Sadece kabus gördün." dedi.
Elimi yüzümü yıkayıp kendime geldikten sonra salona indim. Babam:
-"Kızım konuşalım mı ? dedi. Sinirle: -"Konuşacak ne var?" dedim.
Babam: -"Kızım kızım." diye kekeledi. Ben ise ona şöyle cevap verdim:
"Baba, bugüne kadar ne içikin'e karıştım ne sigaran'a. Ne de sabaha karşı gelmelerine. Kalp krizi geçirdin. İsmini bile söyleyemediğin hastalıkların var. Sen hala gittin o zıkkımları içtin bir kez olsun kızını eşini düşünmedin baba. Peki şimdi bu neydi? Rüyalarıma giriyor o adamlar. Dışarı çıkmayacağım. Çıksam bile korka korka çıkacağım. Sen bana ne yaşattığını biliyormusun?
Babam : -"Sen babanla nasıl konuşuyorsun?!" diye çemkirdi. Klasik türk babası işte ne olucak. Hata yaparlar zeytinyağı gibi üste çıkarlar.
Ben ise babama tekrardan cevap verdim: -"Baba düşün tamam mı? Düşün bize ne acılar çektirdiğini düşün. Benim ne halde olduğumu düşün. Bugüne kadar hiç aileni düşünmedin baba. Bir kez olsun bari bana anneme bu olayları yaşattıktan sonra kendine çeki düzen ver." dedim.
Babam : -"Ne diyor bu kızın?" diye anneme söylendi.
Annem: -"Doğruları söylüyor Faruk" dedi.
Babam sinirle:
-"Ben çıkıyorum" diyip gitti.
Bende odama çekildim ve ağlamaya başladım. O sıra telefonum çaldı. Arayan Cansuydu. Ağlak bir sesle:
-"Alo?" dedim.
Cansu: -"Ağladığını hissettim. Babanla tartıştınız değil mi Başak?"
-"Evet." dedim titrek sesimle.
Cansu: Başak lütfen ağlama." diyip kendisi de ağlamaya başladı.
"-Kimsenin senin göz yaşını dökmesine izin verme. Bir damla bile göz yaşı akmayacak dedi ağlak bir sesle Cansu.
-" Sil o göz yaşlarını Cansu. Bide bana diyene bak. Benim için hiç kimse için sen de ağlamıyacaksın." dedim.
Cansu: "-Tamam, sildim." diyip konuşmaya devam etti:
-"Ne yapıyorsa yapsın. Sen kendi yoluna o kendi yoluna. eni bulaştırmasın yeter. Sakın pes etme. Üniversiteyi kazanıcağız. ayrı eve çıkıcağız unutma. Pes etme ve çalış. Bak yarın buluşacağız zaten. öbürsü gün bize gel. Ben sana edebiyatı anlatayım. Kaçırdığın dersler var. Berk sana matamatiği anlatsın. Murat'ta ingilizceyi tamam mı bebek?" dedi
-"Tamam bebek kendimi toplayayayım.
Gruba girdim Berk ve Murat konuşmuşlardı.Murat:-"Kimle konuşuyorlar bunlar ya."
Berk:-"Sence?Birbirleriyle konuşuyorlar oğlum işte."
Murat:-"Bizim dedikodumuzumu yapıyorlar bunlar iki saattir?"
Cansu: -"Hanfendi ağlıyordu da hissetim aradım."
Berk: -"Ne, hissetin mi? Nasıl hissetin lan?
Cansu: -"Of Berk hissetim işte. Siz erkekler ne anlarsınız."
Murat : -"Noldu Başak babanlamı tartıştınız?"
Başak: -"Evet biraz tartıştık."
Murat: -"Hmm."
Berk: -"Kanka valla biz hissedemedik kusura bakma."
Başak: -"Ya Berk"
Berk: -"Kanka şaka maka ağlama sakın."
Başak: -"Tamam."
Cansu: -"Yarın gezeriz diğer gün Başak'ı çalıştırırız geri kalmasın derslerden."
Berk: -"Ben matematik. Alanım benim."
Murat: -"Ben ingilizce."
Cansu : -"Ee bende edebiyat."
Başak: "Ya çok sağolun."
Cansu:-"Ne demek."
Berk: -"Görevimiz."
Murat: -"Ee yarın nereye gidiyoruz?"
Cansu: -"Sahile gidelim."
Berk: -"Lunaparkada gideriz Başak
sever."
Cansu: -"Tamam gideriz Başak'ım mutlu olsun yeter."
Başak: -"Gerek yok buluşamamız yeterli."
Berk: -"Gidiyoruz dedim."
Başak : -"Tamam abi."
Berk: -"Ya başak bana abi deme."
Başak: -"Tamam abi ay pardon."
Berk: -"Ya Başak."
Başak: Tamam tamam. Hadi ben kitap okuyacağım görüşürüz.
Berk: -"Görüşürüz."
Cansu: -"Görüşürüz."
Murat : -"Görüşürüz."Kitabımı okudum, telefonumla ilgilendim. Annemden mesaj gelmişti. Annem: -"Yemek hazır kızım, hadi in aşağı."
Başak: -"Babam geldimi?"
Annem: -"Yok işi varmış, geç gelicekmiş."
Başak: -"Çocuk gibi küs yani."
Annem: -"Hadi kızım yemek soğuyacak."
Aşağı indim yemek masasına oturdum.
Annem yemekleri döktürmüştü.
Başak: -"Beni bir dahamı kaçırsalar, ne bu yemekler ne böyle?"
Annem: -"Yok kızım yok. Seni kaçırmasalar bile ben yaparım güzel kızıma."
Başak: -" Hmm."
Annem: -"Yarın cumartesi bir yere gidicekmisin? Gitmiyeceksen anne kız güne gidelim olur mu?
Başak: -"Gün mü? Anneciğim hiç kusura bakma, günleri sevmem hem biz sahile falan gidecektik.
Annem: -"Kimle?"
Başak: -"Anne bilmiyormusun işte bizimkilerle gideceğim."
Annem:-"Hmm tamam iyi git. Arkadaşların benden çok merak ettiler seni. En çok ta Cansu perişan oldu."
Başak: -"Ah Cansu niye üzdü kendini."
Annem: -"Valla çok üzüldü toparlıyamadık."
Başak: -"Hmm yarın beni görür toprarlanır."
Annem: -"Yarın için para lazımsa çekmecemden al. Ben sabah erkenden gidicem güne. Yardım etmem lazım."
Başak: -"Tamam anneciğim."
Annem: -"Babana da fazla yüklenme kızım. O senin baban."
Başak: -"Babalığını bilseydi keşke."
Annem: -"Kızım yapacak bir şey yok sen söyleyeceğini söyledin dahada fazlasına gerek yok."
Başak: -"Tamam anneciğim."Yemeğimizi yedik konuştuk. Odama geçtim. Son bikez telefonuma baktım. Ve uyumaya koyuldum.
UMARIM BÖLÜMÜ SEVMİŞSİNİZDİR.
YORUMLARINIZI GE OYLARINIZI BEKLİYORUM.
SEVGİYLE KALIN.
💜💜💜