Heyy herkese selam!:)
İyi okumlar:)
💜💜💜
-"Kızı alın ve çok dikkatli olun. Polis varsa kızı hemen arabaya atın. Ben sizi burada bekliyorum." dedi arabadaki adam.
Tir tir titriyordum ve beynim donmuştu. Düşünemiyordum. Beni arabadan aldılar. Beni tutan adam:
-"İşte geliyor 100.000" dedi.
Gözlerimdeki bağı açtılar. Babam çok çaresiz gözüküyordu. Onu hiç bu haliyle görmemiştim. Adam babama:
-"Polis varsa kızın ölür." dedi. Hala tir tir titriyordum. Babam elindeki çantayı adama verirken beni polisler tuttu ve polis arabasına bıraktılar. Camdan onları izliyordum. "Etrafınız sarılı!" diye anons ediyorlardı. Polisler jandarmalar hepsini çağırmıştı babam. Arabadaki adamlar kaçarken diğer polisler arabadakilerin önünü kesti. Cama ateş ettiler ve tutukladıladılar. O an yaşadığım şeyi anlatamam. Önümde oturan polis amca: -"Kızım iyimisin, sana zarar verdiler mi?" diye sordu.
-"Yok iyiyim, teşekkür ederim." dedim.
Ve babam geldi. Polis bizi evimize kadar sapa sağlam bıraktı sağolsunlar.YAZARIN ANLATIMIYLA
Faruk: "Ne yapacağım ben şimdi ne yapacağım? Önce hemen gidip Melek'e söylemeliyim."
Faruk eve gider ve kapıyı çalar.
Melek: -"Noldu kötü bir şey mi oldu Faruk?"
Faruk'un beti benzi atmıştı. Hemen içeri geçti.
Melek: -"Faruk iyimisin hayrola?"
Faruk: -"Melek lütfen sakin ol."
Melek: -"Faruk noldu?" diye hafif sesini yükseltti.Faruk: -"Başağı kaçırmışlar."
Melek: -"Ne diyorsun Faruk?!" dedi titrek bir sesle.
Faruk: -"Tuna.." diyebildi sadece Faruk.
Melek: -"Ne yaptı o senin alçak arkadaşın?!"
Faruk: -"O benim arkadaşım değil!' diye sesini yükseltti Faruk.
Melek: -"Aa pardon kumar arkadaşın diyecektim dimi Faruk? Sus Faruk sus! Tek kelime dahi etme bana!" diye bağırdı. -"Hiç düşünmedin mi hiç ne beni ne kendini ne kızını hiç düşünmedin. Yazık değil mi kızına?!"
Faruk: -"Sus Melek sus! Senin bağırman bir şey elde etmeyecek.
Melek: "Tamam, yürü polise gidelim hemen o zaman."
Faruk: -"Gidemeyiz."
Melek: -"Ne saçmalıyorsun sen?"
Faruk: -"Polise haber verirsek Başak ölür."
Melek: -"Senin gibi safları kandırmak için söylenen bir şey bu. Sende hemen kan."
Faruk: -"Tamam gidelim." der iç çekerek.Karakol çok kalabalıktı. Sabaha kadar orada sabahladılar. Polisler hiç bir aksilik olmasın diye plan yapıyorlardı. Meleği Başağın arkadaşları olan en yakın dostları Berk, Murat ve Cansu aramışlardı. Bukadar çağrı sonunda Melek onları arayıp her şeyi bur bir anlattı. Başağın arkadaşları şok olmuşlardı.
Berk: -"Hemen karakola geliyoruz." diye söylerken Melek:
-"Çocuklar hiç merak atmeyin polis amcalarınız Başak'ı kurtaracak."Herkes çokta perişan olmuştu. Beklemekten başka çareleri yoktu.
UMARIM BÖLÜMÜ SEVMİŞSİNİZDİR.
YORUMLARINIZI VE OYLARINIZI BEKLİYORUM.
BENİ OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.
💜💜💜
SEVGİYLE KALIN HOŞÇAKALIN:))))