- Не беше студено в стаята, но ти се сви в якето на Джънкук, като го уви около себе си повече, понеже настръхваше от момичето, което видя.
- Ти се чудеше коя беше тя и защо той те покани в тях при такива условия. Джънкук затвори вратата и я заключи, което привлече вниманието на момичето.
- „Оо, здравей Куки!" – тя си усмихна, а ти преглътна. Момичето стана и дойде при вас с Джейкук все още в ръцете ѝ.
- „Мисун, бих искал да се папоз-"
- „Жената с банановото млякооо!!!" – извика Джейкук, докато се опитваше да се измъкне от Мисун и да дойде при теб. Мисун внимателно го сложи на пода, след което той изтича към ръцете ти и ти даде прегръдка.
- Джънкук ви гледаше усмихнато, вместо да си свали обувките в този момент. Джейкук те пусна и отиде отново на дивана.
- „Ах! Тати не получава ли прегръдка?" – Джънкук се нацупи.
- „Не!" – отвърна му Джейкук и си взе бутилчицата с бананово мляко и отпи от нея.
- „И така, Мисун това е Т/И, Т/И това е Мисун, сестра ми." – Джънкук се усмихна и ти въздъхна, успокоявайки се.
- „Всъщност, доведена сестра, но много се радвам да те видя, Т/И. Джейкук не спираше да говори за теб още откакто го взех от училище." – усмихна се тя.
- „Айй, сладур!" – каза ти, гледайки го, пиейки си напитката като бебе.
- Ти си събу обувките и Джънкук ти свали якето от раменете ти и си сложи ръката на гърба ти, посочкайви ти да отидеш към хола.
- Ти седна до Джейкук и тъкмо, когато Джънкук щеше да седне до теб, Мису го извика при нея за личен разговор в кухнята.
Г.Т. на Джънкук
- „Кук, трябваше да ме предопредиш, че ще имаш гостенка! Особено, когато е красива! Коя изобщо е тя?" – тя ме попита и си завъртя очите, слагайки ръцете си на бедрата си.
- „Мисун, успокой се. Аз те предупредих, когато говорихме по телефона тази сутрин, а и тя за в момента ми е само приятелка и аз-"
- " "За в момента"? Тоест ти мислиш, че можете да бъдете и нещо повече?" – тя попита със стиснати зъби.
- „Еми това е, което искам да разбера. Тя е много любвеобилна и също така е много красива и умна. Плюс това Джейкук я обича наистина много." – казах аз, неразбирайки тя какво искаше да каже.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Single Dad ✔️
Фанфик• Самотен баща с тъжно минало и много затруднения в живота. • Хубаво, усмихнато, необвързано момиче. - Един предмет, на едно място. - Ще могат ли пречките около тях да ги разделят? - А как изобщо ще се срещнат? Нека разберем... • • • • • ○ THIS FAN...