Single Dad Pt.6 S.1

292 16 0
                                    

Г.Т. на Джънкук

- Влязох в къщата и чух кикотенето на сина ми.

- Смехът му беше музика за ушите ми и беше точно това, от което се нуждаех след натоварен ден.

- Аз тихо си събух обувките и отидох в хола, където видях Т/И да гъделичка Джейкук на килима.

- Тя беше много добра с него и това ме накара да се успокоя.

- Знаейки, че той е в добри ръце и е щастлив, караше сърцето ми да се разтапя.

- Никога не съм го виждал да се усмихва по този начин. Усмивката му беше много голяма и радостна.

- Не исках да прекъсвам този момент между тях двамата.

- „Забавлявате ли се?" – попитах аз с усмивка.

- „Тате!!!" – извика Джейкук, ставайки от земята. Той затича към мен и ми прегърна левият крак.

- Аз го погалих по гръбчето с лявата ми ръка, защото другата държеше нещо отзад гърба ми.

- „Как мина днес?" – попита Т/И. Тя също стана от пода и дойде при нас.

- „Натоварено, но вече се чувствам по-добре, защото съм при вас."

Г.Т. на Т/И

- Ти му се усмихна като го видя той да си показва заешката усмивка докато говореше.

- Той се наведе и ти целуна бузата, от което и двамата се зачервихте.

- „Аз амм... Взех ти нещо... В знак на благодарност, че наглеждаше Джей." – той срамежливо каза, преди да си извади дясната ръка отзад гърба му пред него, показвайки ти най-хубавият букет.

- Той беше комбиниран от всичките ти любими цветя.

- Очите ти омекнаха, когато той ти го подаде. Ти надушваше различните цветни аромати.

- „Еха... Джънкук аз дори не знам какво да кажа. Нямаше нужда да го правиш. Много е сладко! Благодаря ти!" – усмихна му се ти.

- „Исках да ти ги подаря." – той се усмихна удовлетворено.

- „Джей, искаш ли да ми помогнеш да ги сложим във вода?" – ти го попита и той те погледна с големите си очички.

- „ДА!" – възкликна той преди да затича към кухнята, оставяйки теб и Джънкук сами.

- „Джънкук аз-"

- Ти беше прекъсната от неговите меки устни върху твоите, движейки се в перфектен синхрон заедно.

Single Dad ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin