18:27
- „Бебе, малко ли ти остава?" – попита нежно Джънкук, след като лекичко почука на вратата на спалнята.
- Ти избуча като отговор, докато се бореше да си сложиш гердана, който Джънкук ти беше купил за рожденият ден преди няколко седмици.
- „Трябва ли ти помощ?" – засмя се той, докато те гледаше да се мъчиш да закопчаеш гердана. Той дойде зад теб и бързо взе двата края и ги свърза. Тогава си премести ръцете надолу и ти хвана кръста, придърпвайки ти бедрата към неговите.
- „Роклята беше добър избор." – усмихна се той, докато оглеждаше фигурите на двама ви в огледалото пред вас преди да ти целуне врата. Довечера компанията на Джънкук имаше вечерно събитие и естествено, че като е изпълнителният директор, той реши да вземе теб и Джей с него. Естествено въпреки големия ти корем трябваше да си купиш нова рокля, затова Джънкук заведе теб и Джей по магазините и Джей също искаше да носи костюм като баща си. Роклята ти беше обикновена черна рокля, но прегръщаше тялото ти перфектно.
- Ти се чувстваше удобно в нея и Джънкук се увери, че се чувстваш и красива в нея, защото ти беше. Изглеждаше зашеметяващо.
- „Изглеждаш разкошно, бебе!" – каза Джънкук, като продължи да ти целува врата.
- „Благодаря ти! Но погледни се в този костюм и папионка!" – каза ти, докато се обръщаше, за да го погледнеш, увивайки си ръцете около врата му.
- „Не мога да повярвам, че си моя! И че това е мое!" – усмихна се той, докато ти галеше бузата с едната си ръка и корема с другата. Той се наведе, докато устните ви не започнаха да се движат заедно.
- Но нещата не можеха да стигнат по-надалеч, защото в този момент Джей изтича в стаята с малка, черна вратовръзка в ръцете си. Като Джънкук, той беше облечен в черен костюм и изглеждаше напълно очарователно в него, като малка версия на него.
- „Айй! Джей, изглеждаш много красиво!" – каза ти сладко.
- „Благодаря ти, мамо! Ще можеш ли да ми помогнеш с вратовръзката?" – попита той, като подаде вратовръзката на Джънкук, знаейки, че ти нямаше да можеш да клекнеш и да му помогнеш за я завърже. Джънкук се съгласи и обясни на Джей как става и я сложи.
- След няколко минути вие тримата бяхте готови да тръгвате и бяхте в колата, на път към дестинацията , където щеше да е вечерята.
YOU ARE READING
Single Dad ✔️
Fanfiction• Самотен баща с тъжно минало и много затруднения в живота. • Хубаво, усмихнато, необвързано момиче. - Един предмет, на едно място. - Ще могат ли пречките около тях да ги разделят? - А как изобщо ще се срещнат? Нека разберем... • • • • • ○ THIS FAN...