19:29
- Ти нямаше думи... Джънкук те изненада много. Ти не можеше да повярваш на невероятните думи, които той каза и това, че той стоеше клекнал пред теб. От очите ти вече се стичаха сълзи, когато ти кимна и му скочи в ръцете, бъдейки внимателна с корема си. Ти го прегърна много силно и прошепна „Да!" отново и отново на ухото му. Ти се отдръпна и го погледна в очите, от които също се стичаха сълзи. Ти ги избърса с палеца си и му се усмихна, а той ти отвърна със същото и ти показа сладката си, заешка усмивка. Вие бавно се наведохте и се целунахте. Джей просто седеше отстрани и си пиеше банановото мляко, защото това беше неговата любов. След няколко секунди се отдръпнахте и той ти сложи прекрасния пръстен на пръста ти.
- „Благодаря ти!" – усмихна му се ти.
- „Не. Аз ти благодаря!" – той ти отвърна с усмивка преди да те целуне по челото и да ти помогне да си стъпиш на краката.
23:29
- Вече беше много по-късно и Джей беше заспал в леглото си. Ти и Джънкук гледахте любимия ви филм на дивана. Ти беше седнала в скута му и скоро усети ръката на Джънкук да се мести нагоре по крака ти. Личеше си, че беше възбуден. Особено, когато не спираше да те гледа по време на филма и си облизваше устните. Филма свърши и ти се качи отгоре му, като си разкрачи краката около него. Ръцете ти бяха около врата му, а лицето ти беше сгушено там, давайки му нежни, малки целувки. Джънкук си сложи ръцете на кръста ти и придърпа бедрата ти върху чатала му.
- Тогава той изведнъж те вдигна и те заведе в спалнята. Сложи те на леглото и се качи отгоре ти. Гледаше в очите ти и ти му се усмихна, преди да го хванеш за блузата и да го придърпаш към себе си, за да се целунете. Започна да му откопчаваш блузата, докато той продължаваше да те целува. Когато блузата му беше свалена, той ти помогна да си свалиш роклята. Можеше да усетиш издутината в панталоните му, като стигна до долу и му откопча колана, докато той ти целуваше тялото, поставяйки много целувки на корема ти. Той свали едновременно своите панталони и боксери, показвайки си члена.
- Той го постави на входа ти преди да прошепне „Ще бъда внимателен, бебе.". Ти кимна и си прехапа устната. Джънкук е мъж, който си държи на думата, защото „внимателен" е точното определение, за как всичко протече, докато все пак усещането беше невероятно, като той уцелваше точното място, което те караше да полудееш. Той вкарваше бавно, докато езиците ви се бореха, обичайки вкусът един на друг. Заради бебето и защото той не искаше да го нарани, от излезе преди да свърши и го направи на завивката. След това той те целуна страстно, като легна до теб, галейки ти бузата.
أنت تقرأ
Single Dad ✔️
أدب الهواة• Самотен баща с тъжно минало и много затруднения в живота. • Хубаво, усмихнато, необвързано момиче. - Един предмет, на едно място. - Ще могат ли пречките около тях да ги разделят? - А как изобщо ще се срещнат? Нека разберем... • • • • • ○ THIS FAN...