Single Dad Pt.1 S.2

302 15 5
                                    

14:47

- „Т/И! Ела тук калпазанке!" – Джънкук извика, гонейки те из къщата. Ти се смееше, бягайки от него. Отиде в спалнята ви и внимателно се зави под завивката. Джънкук те отви и се качи отгоре ти, слагайки ръцете ти долу и двамата продължихте да се смеете.

- „Ще си платиш за това, което направи!" – той се усмихна подло преди да се наведе и лекичко да те целуне по устните, за да те подразни.

- „Как посмя да изпиеш последната бутилка бананово мляко!?" – той се нацупи сладко и те целуна отново.

- „Не бях аз човекът, който го искаше!" – ти си повдигна раменете и се усмихна невинно. Той въздъхна. Гледаше ти естествената красота и игриво си завъртя очите.

- „Обичам те много!" – той се усмихна преди да те целуне. Премести си устните от твоите до врата ти и по-надолу, срещу корема ти. Повдигна ти блузата и започна да те целува там.

- „Теб също те обичам, бебе!" – каза той и продължи да ти целува двумесечният корем.

[ПРЕДИ ДВА МЕСЕЦА]

- „Аз... Аз мисля... Аз мисля, че може да съм бременна..." – заекна ти. Сърцето ти биеше притеснено, защото не знаеше каква щеше да му е реакцията.

- Мълчахте няколко секунди, докато той просто гледаше в теб и мигна няколко пъти.

- „Какво?" – въздъхна той. Ти погледна настрани и си захапа устната.

- „Казах, че-" – думите ти бяха прекъснати от устните на Джънкук върху твоите. Ти му отвърна, придърпвайки го по-близо до себе си. Успокои се, че ако наистина е така, той се зарадва

- Той се отдръпна, но след това те прегърна силно.

- „Благодаря ти..." – прошепна той. Ти го милваше по гърба, за да го успокоиш. Усети рамото ти да се намокря.

- „Шш, бебе, спокойно..." – ти му отвърна шептейки и го целуна по бузата.

- „Може ли да отидем и да го потвърдим сега? Наистина искам да знам дали ще има нов член на семейството ни." – каза той с широки очи като се отдръпна.

- „Разбира се! Аз също съм развълнувана и искам да знам!"

- Джънкук отиде до магазина, за да купи няколко теста, а ти си стоеше вкъщи, защото Джей спеше.

- Той се върна с пет теста, защото искаше да е на 100% сигурен. Накара те да пиеш много бананово мляко, за да можеш да направиш тестовете... И всичките пет бяха позитивни.

Single Dad ✔️حيث تعيش القصص. اكتشف الآن