Г.Т. на Джънкук
- „Хей! Извинете се на приятелката ми веднага!" – извиках аз.
- „Приятелка?" – момчето си играеше с езика си ядосано, докато ни оглеждаше и двамата от горе до долу. Аз хванах ръката ѝ и се усмихнах нежно в знак на успокоение.
- „Както виждам, си ме забравила бързо... И то с момче, което си има даже и дете... Колко отчаяно... Колко жалко..." – той се засмя като погледна към Джейкук и изръмжа. Добре, че той беше прекалено зает да играе игра на телефона ми и не слушаше разговора.
- „Това е велико... Идващо от изневеряващ имбецил като теб!" – Т/И му каза и аз можех да видя приятелката му да се подхилва лекичко. Т/И я погледна и си сви очите.
- „Не знам защо се смееш, ти си толкова жалка, колкото него" – тя отрекна. „И двамата сте перфектни един за друг и знаете ли какво? Пожелавам на връзката ви най-доброто, защото по този начин няма да бъдат разбити повече сърца." – тя им се усмихна саркастично преди да им обърне гръб и да се запъти към, предполагам, стаята за персонала.
- Двамата, които стояха пред мен изглеждаха виновни, но после просто бавно се обърнаха и си тръгнаха от кафенето без да кажат и дума.
- Аз въздъхнах изнервено и отидох до Джейкук.
- „Хайде мъниче, нека отидем някъде." – аз му казах, държейки ръката си така, че той да я хване.
- „А банановото ми мляко?" – той се нацупи.
- „То ще трябва малко да почака, сега ела"
Г.Т. на Т/И
- Ти отиде до стаяна за персонала, за да измиеш млякото, което със сигурност щеше да стои по престилката ти и да лепне известно време.
- Сълзи сe стичаха от очите ти.
- Ти беше унизена. Какво ги накара да те мразят толкова много, че чак да те унизят пред всички? И дори и пред момчето, чието име е още мистерия за теб.
- Но ти му беше благодарна. Ако той не беше там, ти сигурно щеше просто да се разпаднеш пред тях и те да те помислят за слаба, а ти не искаше това.
- Изведнъж се почука на вратата. Ти знаеше кой е и затова реши да отвориш.
- Момчето се появи със сина си в дясната му ръка, след което го пусна долу и те прегърна.
ESTÁS LEYENDO
Single Dad ✔️
Fanfic• Самотен баща с тъжно минало и много затруднения в живота. • Хубаво, усмихнато, необвързано момиче. - Един предмет, на едно място. - Ще могат ли пречките около тях да ги разделят? - А как изобщо ще се срещнат? Нека разберем... • • • • • ○ THIS FAN...