Single Dad Pt.3 S.2

290 15 0
                                    

23:54

- Ти лежеше на леглото в стаята ви. Чу вратата да се отваря и затваря.

- Знаейки, че това е Джънкук, ти си отвори очите и се обърна към вратата.

- Той светна лампата, но я изгаси, за да не нарани очите ти или да те събуди.

- Дойде до теб и те посрещна с целувка след като видя, че си будна.

- Отдалечи се, но отново се доближи, когато видя подпухналите ти очи, все едно си плакала.

- „Бебе, всичко наред ли е?" – той попита нежно, докато ти галеше бузата с палеца си.

- „Добре съм..." – ти му се усмихна фалшиво.

- „Очите ти са червени... Плакала ли си? Заради бебето ли е? Боли ли те?"

- „Казах ти, че съм добре..." – каза ти, поклащайки си главата като му отговаряше на въпросите.

- „Т/И, знам, че не си. Кажи ми..." – той седна на леглото до теб. „Знаеш, че винаги можеш да ми споделяш за всичко."

- „Знам..." – кимна ти.

- „Така че кажи ми какво те натъжи...?"

- „Просто имах гаден ден на работа..."

- „Наистина? Кой дойде, че те натъжи? Ще ударя който и да е бил!"

- „Не мисля, че би..." – ти си повдигна раменете и седна на леглото. Облегна се на раклата.

- „Защо не?"

- „Защото беше асистентката ти..."

- „Ареум!?"

- Ти кимна.

- „Даа... Тази к*чка..." – ти си завъртя очите като си мърмореше нежно, почти недоловимо. Тялото на Джънкук се напрегна. Сви си юмрука докато те гледаше.

- „Какъв ти е проблема с нея?" – ти си обърна главата на другата страна показвайки, че не си в настроението да говориш.

- „Ти не знаеш?" – стисна си зъбите заедно с ченето като си спомняше всичките пъти, в които неговата асистентка се е опитвала да манипулира връзката ви.

- „По дяволите как може да си толкова сляп, Джънкук?"

- Ти прошепна тихичко, но достатъчно силно, за да може той да те чуе.

- „Извинете ме?? АЗ? СЛЯП? ЗА КАКВО ГОВОРИШ?" – чувайки ревящото безсилие в гласа му накара тялото ти да се напрегне и да замълчиш.

Single Dad ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang