14:29
- Ти и Джънкук седяхте на дивана. Беше седнала в скута му и се беше облегнала на гърдите му. Ръцете му бях увити около четиринадесет седмичния ти бременен корем, милвайки те под блузата ти, докато твоите ръце държаха най-скорошната снимка от сканирането. Тя беше направена днес, потвърждавайки, че ти официално си излязла от първият триместър и започваш вторият.
- Джънкук поставяше леки целувки по лявото ти рамо, които те караха да изтръпнеш, докато ти се пробваше да се концентрираш върху филма, който вървеше пред вас двамата.
- „Много се гордея с теб, бебе, много!" – прошепна той на задната част на ухото ти. Нежното му издишване гъделичкаше кожата ти.
- „Не мога да повярвам, че успяхме." – каза ти. Разчувства се от изумителната мисъл, че ще донесеш бебе на този свят. Твоето и на Джънкук бебето.
- „Знаех си, че ще успееш." – каза Джънкук преди да те целуне по бузата.
- Ти се завъртя към него и си уви ръцете около врата му.
- „Благодаря ти!" – ти му се усмихна като си потърка носа в неговият.
- „За какво?" – усмихна се той като започна да се навежда към лицето ти.
- „За-"
- Думите ти бяха прекъснати от силен вик, идващ от стаята на Джей. И на двама ви очите се ошириха и Джънкук ти помогна да станеш от дивана преди да се запътите към стаята му. Видяхте, че вратата е отворена и намерихте Джей на пода да си гушка колената.
- „Джей, какво има?" – каза Джънкук като клекна пред него.
- „Зъбчето ми падна." – въздиша той като ви показа малкото си зъбче в ръчичката му.
- „Оо, Джей, не се тревожи! То ще порасне отново." – успокои го ти, усмихвайки му се нежно.
- „То ще?" – той си избърса бузките с ръкавът си и очите му се ошириха.
- „Даа. Ще отнеме няколко седмици, но то ще се върне." – ти му погали бузката.
- „Но сега ти можеш да го сложиш под възглавничката си и когато се събудиш сутринта, феята на зъбките ще го е взела и ще е сложила пари на мястото му." – обясни Джънкук.
- „Тя не може ли вместо това да сложи бананово мляко?" – той се нацупи и вие двамата му се засмяхте.
DU LIEST GERADE
Single Dad ✔️
Fanfiction• Самотен баща с тъжно минало и много затруднения в живота. • Хубаво, усмихнато, необвързано момиче. - Един предмет, на едно място. - Ще могат ли пречките около тях да ги разделят? - А как изобщо ще се срещнат? Нека разберем... • • • • • ○ THIS FAN...