בחדר גדול ומפואר על מיטה גדולה ומפוארת הופיעו שלושת הנסיכים, רייצ'ל היא זו שפקחה את ענייה ראשונה ולרגע אחד היא פשוט בהתה בחלל החדר בריקנות ואז פשוט מיהרה לקום מהמיטה, להביט בכל החדר בהתפעלות ולחייך חיוך מרוצה, מעט מעצבן אל עבר ג'רמי שקם מיד אחריה.
"למה את מחייכת אליי חיוך כזה?" הביט בה ג'רמי בבלבול.
"למה שלא אחייך?" השיבה לו רייצ'ל בשאלה משל עצמה, והסיטה את מבטה הצידה. "הרי אתה זה שניסה למנוע מימני מלצאת להרפתקה הזאת."
ג'רמי התעלם מהערה של אחותו הקטנה והביט סביבו בחדר המפואר, מצעיה של מיטת האפריון שיכלה להספיק לשלושה אנשים היו בגווני הורוד בהיר, וסביבה היו וילונות סגולים-מעט שקופים קשורים לעמודי העץ הלבנים בסרטי בד כחולים, בנוסף המיטה היתה מלאה בכריות צבעוניות בגדלים שונים וקישוטים שאפילו נמצא בניהן דובי חום קטן וחמוד. בצד הימני של המיטה היתה מרפסת רחבה שמימנה אור הצהריים נכנס והאיר הכול, באמצע החדר היה שטיח עגול וגדול, פרוותי מעט בצבע חום-אדמדם בהיר שבלט ברצפה האפורה-תכולה, מעליו היה שולחן עגול לבן ושני כיסאות מרופדים לצידו, מעליהם בתקרה השתלשלה נברשת לא כל כך גדולה שקושטה באבנים צבעוניות ונוצצות שהרעישו קצת בשקט. בצד השמאלי של המיטה לאורך כל הקיר היו ארונות גדולים שכנראה היו עמוסים בשמלות מפוארות שמשכו תשומת לב גדולה יותר מכל דבר אחר בחדר, שידת האיפור המלאה בכל טוב הטיפוח הנשי והמראה נמצאו בקיר הימני די קרוב לפתח המרפסת שדלתותיה השקופות היו סגורות כעת, ובאותו הקיר היה גם ארון נוסף שהיה מלא בספרים וחפצים אישיים, חדר שהיה פשוט מתאים לנסיכה.
"נראה ששוב אנחנו נמצאים בחדר של מישהו." נשמע קולו של כריס שקם אחרון מהמיטה באנחה קצת מתוחה, בהתחשב בעובדה שנראה שהחדר שייך לבחורה צעירה. "אני חושב שכדאי שנמהר לצאת מכאן קודם לפני שבעלת החדר תופי..."
"אההה!" לפתע דלת החדר נפתחה, ומימנה נכנסה בחורה צעירה שפרעה את שערותיה החומות בעצבנות ומיהרה ליפול על מיטתה בלי שום אזהרה או תשומת לב לסביבה. "למה הוא לא מבין אותי?!" היא צרחה לאחת הכריות.
"מי לא מבין אותך?" שאל ג'רמי.
"ג'רמי!" דרכה עליו רייצ'ל בחוזקה.
"אאוץ'!" קרא ג'רמי, ומיהר לאחוז בכף רגלו המסכנה.
הבחורה הצעירה הרימה את ראשה מהכרית, והביטה על השלושה שניסו לחייך אליה חיוך ידידותי, היא שפשפה את עיניה כמאמינה שנמצאת בחלום, ואז הבינה שהזרים באמת אכן נמצאים בחדרה.
"אהההה, מי אתם?!" צרחה הבחורה הצעירה, ומיהרה לברוח לקצה השני של החדר כשהכרית הורודה עוד נמצאת בין ידיה, שמשה לה כמגן.
"אנחנו..." התחיל כריס, וחשב על מילים נכונות. "אורחים מעולם אחר."
"מה?" הגיבה הבחורה הצעירה קצת בבלבול, והורידה מעט את הגנותיה.
YOU ARE READING
ספריית הארמון (1)
Adventureכריס, ג'רמי ורייצ'ל שיחקו בתופסת בגן הארמון ולפתע מצאו את ספריית הארמון הישנה והמסתורית, השלושה החליטו לחקור את סודותיה וכך מצאו את עצמם עמוק בתוך תעלומות והרפתקאות מעניינות, מוזרות ולפעמים גם קצת מפחידות. יחד עם אליסיה, בעלת הספרייה המסתורית שמרבה...