כשהיום נגמר והלילה הגיע דיאנה נתנה לשלושה לישון בחדרה, רייצ'ל איתה במיטה ואילו שני הבנים על הרצפה הקרה.
"למה אנחנו אמורים לישון על הרצפה?" התעצבן ג'רמי, והביט על שתי הנסיכות המפונקות והמבולגנות. "זה לא שיקרה להן משהו אם הן ישנו איתנו על הרצפה!"
"אל תעיר אותן..." העיר לו כריס בשקט מנומנם מעט כשגבו מופנה אל פניו של אחיו הקטן.
"אני בטוח שגם אם אצעק הן לא התעוררו." טען ג'רמי, והפנה גם הוא לכריס את גבו אך היד של רייצ'ל התנודדה מולו והפריעה לו לישון, אז הוא נאלץ להסתובב בחזרה אל אחיו הבכור.
למחרת בבוקר דיאנה דאגה להביא להם ארוחת בוקר, היא שמחה סוף סוף לארח מישהו בחדרה והרי היא תמיד היתה לבד בארמון, בלי מישהו בגילה שיארח לה לחברה. השלושה הביטו בעגלת האוכל העמוסה בכל טוב, רייצ'ל וג'רמי בעיקר על דברי המתיקה בהתגרות, ואילו כריס באי נוחות.
עוגת שוקולד מלבנית בעלת שכבות מוקה קושטה בפרח וניל לבן כשלג שנראה ככתר עדין על ראשה, ועל פרוסת עוגה פשוטה בעלת ריח תפוזי נשפך דבש חום-זהבהב דביק ומתוק, לידה היתה סלסלה מלאה בעוגיות חמאה בצורות שונות, מרק ירקות ובשר שהוגשו לצד לחם טרי, תה ורדים ורוד וריחני בתוך קנקן ירוק, ועוד ועוד דברי מאכל שגרמו לעגלה להראות כעומדת להתפוצץ עוד שנייה, מראה מגרה שבהחלט תאם לממלכה עשירה.
"זה לא קצת יותר מידי בשביל ארוחת בוקר?" תהה כריס, והביט בשני אחיו הקטנים שהתאפקו לא לקפוץ על העגלה העמוסה.
"לא." ענתה לו דיאנה בפשטות, ותפסה באחת מעוגיות החמאה, העוגייה שנראתה כצדף הוטבלה בשוקולד נוזלי וחם, נעלמה במערה המפטפטת שלה ולא השאירה אפילו עקב אחד אחריה.
"זה בכלל לא יותר מידי, זה פשוט מושלם!" הגיבה רייצ'ל בהתלהבות האופיינית לה, והעזה גם היא לתפוס באחת העוגיות.
"אתם האורחים שלי, וכאן זה מכובד מאוד להאכיל את האורחים שלך בארוחת בוקר כזאת." טענה דיאנה, וגררה את הכיסא השלישי המרופד שהסתתר לו מאחורי דלתות המרפסת אל השולחן העגול. "למה שלא תשבו לאכול עכשיו? יש עוד הרבה דברים שאתם צריכים לעשות היום."
"כמו מה למשל?" שאלה רייצ'ל, והביטה במעט חשד על הנסיכה הזרה.
"אתם כבר תגלו בהמשך." חייכה אליה דיאנה כממתיקת סוד ערמומי.
"היי, רק רגע...יש כאן רק שלושה כיסאות, איפה אני אמור לשבת?" תהה ג'רמי כשהבחין בבעיה הקטנה והנחמדה שניסתה בשקט להרוס את הארוחה.
"אל תדאג, יש לי שרפרף." השיבה דיאנה, ומיד הוציאה ממתחת למיטה שרפרף קטן ופשוט.
"למה שרק אני אשב על שרפרף?" התלונן ג'רמי. "שרייצ'ל תשב עליו!" מיהר להצביע על האחות הקטנה, ולהתיישב על אחד הכיסאות המרופדים.
YOU ARE READING
ספריית הארמון (1)
Adventureכריס, ג'רמי ורייצ'ל שיחקו בתופסת בגן הארמון ולפתע מצאו את ספריית הארמון הישנה והמסתורית, השלושה החליטו לחקור את סודותיה וכך מצאו את עצמם עמוק בתוך תעלומות והרפתקאות מעניינות, מוזרות ולפעמים גם קצת מפחידות. יחד עם אליסיה, בעלת הספרייה המסתורית שמרבה...