רייצ'ל שעמדה ליד דלתות האולם הקטן הביטה במתרחש בתוכו, היא ניסתה לשמוע את מה שדיאנה ולואי דיברו בניהם אך ללא הצלחה, היא היתה רחוקה מידי בשביל זה ורק הצליחה לראות את שני החברים מחייכים לאחד השנייה וצוחקים.
"אוף, אני לא שומעת כלום..." התבאסה רייצ'ל, והפסיקה לנסות לצותת. "אבל זה נראה שהיא נהנת, חשבתי שהיא רק תשתעמם מהנסיכים האלו..." חשדה מעט, ובחנה את הנסיך הג'ינג'י.
"לאן חשבת שאת יכולה להיעלם לנו?" נשמע קול מאחוריה.
"זה לא מה שאתה חושב, אני רק..." הסתובבה לעברו רייצ'ל במהירות נלחצת. "אה, זה רק אתה, ג'רמי." הביטה בפנים המוכרות בסוג של שעמום נוראי.
"מה המבט הזה אמור להביע?!" התעצבן ג'רמי. "את צריכה להגיד לי תודה שבכלל טרחתי לחפש אותך!"
"טרחת?" גיחכה רייצ'ל. "אני בטוחה שרק כריס הכריח אותך לחפש אותי, למה אני צריכה להגיד לך תודה אם מההתחלה בכלל לא היה לך אכפת מימני?"
"רייצ'ל!" נשמע קולו של כריס. "הפחדת אותי, אל תעשי את זה שוב, לא חשבת שמישהו יכול לראות אותך?!" הוא נזף בה בכעס, אך בעיניו הצהובות היה אפשר לראות את הדאגה הגדולה שלו כלפיה.
"מצטערת..." השיבה רייצ'ל בשקט אחרי כמה שניות, ופניה מעט הושפלו אל הרצפה.
"לא משנה, העיקר שאת בסדר..." נאנח כריס בהקלה כשראה שהיא בריאה ושלמה. "בואו פשוט נחזור לחדר."
האחים התכוונו לחזור על עקבותם, בחזרה לחדרה של הנסיכה הזרה, אך לפתע דלתות האולם הקטן נפתחו ומשם יצאה דיאנה מלווה בשלושת הנסיכים המחזרים שלה; שלושה נסיכים בחנו שלושה נסיכים צעירים מהם במבט מבולבל ותוהה, שלושה זוגות עניים צבעוניות נגד שלושה זוגות עניים צהובות.
"מה אתם עושים כאן?" תהתה דיאנה, גרמה לשלושת המחזרים להפנות לעברה את מבטם בשאלה משל עצמם.
"מי הם בדיוק?" שאל אותה לואי, שלושת האחים נראו לו שונים, זרים וכלל לא שייכים לאנשי הארמון או הממלכה של חברתו הטובה.
"אורחים מעולם אחר." השיבה לו דיאנה בצחקוק קטן. "או לפחות זה מה שהם טוענים שהם."
"עולם אחר?" התבלבל לואי, והמשיך לבחון את הצעירים מימנו.
"כן..." גמגמה מעט רייצ'ל, ונצמדה לאחיה הבכור. "אנחנו מעולם אחר..."
"איזו בדיחה מטופשת." מלמל לעצמו פיליפ, והרים את משקפיו בעלי שרשרת החרוזים הקטנים מקצה אפו.
"את בטוחה שהם לא אויבים בתחפושת או משהו כזה?" חשד בהם צ'ארלס, והחזיק בנדן החרב שלו.
"לממלכה שלי אין אויבים כמו לממלכה הברברית שלך." מלמלה לעצמה דיאנה קצת בקול בכוונה שהנסיך הלא מנומס ישמע אותה, ויואיל בטובו לעזוב את החרב.
YOU ARE READING
ספריית הארמון (1)
Adventureכריס, ג'רמי ורייצ'ל שיחקו בתופסת בגן הארמון ולפתע מצאו את ספריית הארמון הישנה והמסתורית, השלושה החליטו לחקור את סודותיה וכך מצאו את עצמם עמוק בתוך תעלומות והרפתקאות מעניינות, מוזרות ולפעמים גם קצת מפחידות. יחד עם אליסיה, בעלת הספרייה המסתורית שמרבה...