פרק 15:

31 5 3
                                    

הלילה הגיע שוב, דיאנה עמדה ליד שידת האיפור שלה והורידה את סיכת השיער הירוקה שלה, פתחה את תיבת התכשיטים וחשפה שלל שרשראות, עגילים, צמידים וסיכות משונות בגווני המון צבעים. שרשרת פנינים לבנה היתה קבורה מתחת לעגילים ורודים וגדולים, צמיד זהב מלא בעיטורים משונים רמס תחתיו כמה צמידים אחרים וסיכות פרפר קטנות, חרוזי יהלומים יפים היו מפוזרים בחוסר סדר מעניין, אך רק דבר אחד בלט מעל כולם ונצץ אל עבר ג'רמי.

"הסיכה הזאת..." מלמל ג'רמי, ולא הוריד את עיניו מהחפץ היפיפה.

"אמרת משהו?" הביטה עליו דיאנה, ואז קלטה את המבט הממושך של האורח שלה. "אתה רוצה את הסיכה הזאת?"

"כן." ענה ג'רמי במהירות בלי שום היסוס.

"אתה יכול לקחת אותה, היא גם ככה לא שלי." הגיבה דיאנה, והוציאה את הסיכה מהתיבה. "משום מה היא פשוט הופיעה יום אחד על השידה שלי והאמת...היא גם קצת מפחידה אותי..."

"למה את מתכוונת?" תהה ג'רמי.

"בכל פעם שניסיתי להשתמש בה הרגשתי משהו מצמרר ומכאיב." הסבירה דיאנה, והעבירה לג'רמי את הסיכה המדוברת. "אין לי מושג למי הסיכה הזאת שייכת, אבל אני בטוחה שהוא לא מישהו רגיל."

ג'רמי אחז בסיכה היפה בחוזקה, היתה זו סיכת פרח אדמונית לבן שבמרכזה חוברה אבן תכלת מבריקה, בתוך האבן היה סמל מעט מוכר, עיגול מלא בתוך עיגול ריק, בדיוק כמו הסמל שחוזר כמה פעמים על הברדס הלבן של אליסיה, ולכן הוא היה בטוח שזו הסיכה שלה.

"רגע...יכול להיות שאתה יודע למי היא שייכת?" שאלה דיאנה בתהייה, ודמיינה לעצמה בראשה את בעל הסיכה. "ואם אתה לא יודע, אז...למה אתה צריך את הסיכה הזאת?"

"אפשר לומר שאני חושב שאני יודע..." התחיל ג'רמי להסס מעט.

"באמת?!" התלהבה דיאנה. "זה מישהו מהעולם שלך?!"

"כ...כן..." גמגם ג'רמי, ומעט הסמיק כשנזכר באליסיה.

"זו מישהי שאתה אוהב?" הסתקרנה דיאנה כששמה לב לתגובה המובכת של האורח שלה, וחיוך מעט ערמומי התפרס על שפתיה.

"מה? לא!" מיהר ג'רמי לשלול אותה. "אני בקושי מכיר אותה, היא רק פשוט ביקשה מימני למצוא את זה."

"אהה..." הגיבה דיאנה, אך החיוך הערמומי שלה לא ירד וחשדנות קלה נכנסה אל תוך הסקרנות שלה.

ג'רמי נאנח קצת, הוא המשיך להביט בסיכה היפה שהמשיכה לנצנץ לעברו, זה הרגיש כאילו הסיכה הזאת חייכה אליו חיוך מוכר, חיוך עדין ומוכר, כך שאין ספק שזו הסיכה שלה, זו בטוח הסיכה שלה.

"הייתי צריכה לדעת שבשביל זה נכנסת לכאן." נשמע קולה של רייצ'ל מאחוריו. "ג'רמי מאוהב, ג'רמי מאוהב!" צחקקה לעצמה, והקניטה אותו.

ספריית הארמון (1)Where stories live. Discover now