השלושה הביטו בשניים האחרים בבלבול, והנער החזיר להם מבט בוחן וחשדן, השניות האלו נמשכו נצח עד שצחוקו של הנער שבר את השתיקה.
"מאיפה הגעתם שאתם לא יודעים איפה אתם נמצאים?" שאל אותם הנער בגיחוך. "זה החדר שלי שנמצא בתוך הבית שלי, חבורה של מוזרים..."
"אני מצטער...לא התכוונו להיכנס לבית שלך..." הגיב כריס באי נחות מסוימת.
"למה אתה מתכוון בלא התכוונו?" הביט בו הנער בזלזול. "איך בכלל נכנסתם לכאן?"
"דרך ספר מוזר, כך שאין לך זכות להביט בנו ככה, כי באמת לא היתה לנו כוונה להיכנס לכאן." השיבה לו רייצ'ל בעצבנות. "ואם תחליט להמשיך להביט בנו ככה, אני אכניס אותך למרתף הכלא שבארמון שלנו."
"ארמון?" גיחך הנער. "אני לא חושב שילדים כמוכם גרים בארמון."
"למה לא?" הגיב לו ג'רמי. "תתפלא, אבל אנחנו הנסיכים של הממלכה שלך."
"נסיכים? בפעם האחרונה שבדקתי, אני די בטוח שלדרום קוריאה אין בית מלוכה." תהה הנער לרגע.
"מה אמרת עכשיו? דרום...קוריאה?" התבלבל כריס, ובחן את הנער בהתעניינות. "מעולם לא שמעתי על הממלכה הזאת, באיזה אזור היא נמצאת בבריטניה?"
"בריטניה? רק רגע...אתם בכלל לא..." נחרד הנער. "אההה, אתם בריטים!"
"למה אתה מופתע כל כך?" שאל אותו ג'רמי, ומשום מה מבטה של הנערה שהופנה כלפיו הטריד אותו קצת. "את יכולה בבקשה להפסיק להסתכל עלי ככה?" ביקש מהנערה חסרת הרגשות.
"טוב, לא מעניין אותי יותר מי אתם, פשוט צאו מהבית שלי!" מיהר הנער לדחוף אותם החוצה.
מהר מאוד שלושת הנסיכים מצאו את עצמם מחוץ לביתו של הנער, תוהים ובוהים לכל עבר בנוף הזר להם כל כך.
"מה נעשה עכשיו?" שאלה רייצ'ל במעט חשש, ונצמדה לאחיה הבכור.
"הכול קרה בגללך, ידעתי שמשהו כזה יקרה לנו!" האשים אותה ג'רמי בכעס. "היית חייבת לגעת בספר הזה, עכשיו איך נחזור הביתה?!"
"מספיק, ג'רמי!" עצר אותו כריס. "רייצ'ל לא אשמה בשום דבר, אנחנו פשוט נצתרך למצוא את הספר הזה שוב או ש..."
"כריס, תראה!" לפתע קטעה אותו רייצ'ל והצביעה אל כיוון מסוים, אחיה הגדולים מיהרו להפנות את מבטם לשם.
"רגע, זאת לא..." תהה ג'רמי.
"גברת אליסיה!" שמחו השלושה לראות את בעלת הספרייה שהכירו.
"יש לכם מזל שמצאתי אותכם מהר." טענה אליסיה בפרצוף נוזף. "אמרתי לכם לא לגעת בשום דבר בלי לחשוב פעמיים."
"רייצ'ל היא זו שלא חשבה פעמיים." הביט ג'רמי באחותו הקטנה בכעס, והיא הוציאה לו בחזרה את לשונה הקטן, זלזלה בו כמו תמיד.
YOU ARE READING
ספריית הארמון (1)
Aventuraכריס, ג'רמי ורייצ'ל שיחקו בתופסת בגן הארמון ולפתע מצאו את ספריית הארמון הישנה והמסתורית, השלושה החליטו לחקור את סודותיה וכך מצאו את עצמם עמוק בתוך תעלומות והרפתקאות מעניינות, מוזרות ולפעמים גם קצת מפחידות. יחד עם אליסיה, בעלת הספרייה המסתורית שמרבה...