פרק 14:

42 5 3
                                    

דיאנה התכוונה להשאיר את השלושה במטבח ולגשת אל חדר הספרים המיועד לאורחים, אך רייצ'ל ששוב לא התכוונה לפספס שום דבר החלה לעקוב אחריה, ג'רמי מיהר ללכת בעקבות האחות החטטנית, ואילו כריס המסכן נתפס אל ידי אלה המשרתת, נגרר אחריה לעבודה מסוימת.

"למה אתה עוקב אחרי?" לחשה רייצ'ל אל ג'רמי בעצבנות.

"למה את עוקבת אחרי הנסיכה הזאת?" לחשה לה ג'רמי בחזרה גם באותה העצבנות. "ילדה חטטנית, לא הבנת שככה את מסבכת אותנו בצרות?!"

"שששש, תהיה בשקט, טיפש." השתיקה אותו רייצ'ל, והמשיכה להביט על הנסיכה העשירה ממאחורי אחד ארונות הספרים. "בגללך היא תשמע אותנו."

בחדר הספרים נמצא הנסיך פיליפ, הוא ישב באחד הכיסאות המרופדים והצבועים בגווני האדום מול השולחן המרובע, קרא את אחד הספרים בשתיקה רועמת, מרוכז רק בזה ולא בשום דבר אחר, הווילונות הארוכים והשקופים מעט שהיו מאחוריו כיסו את החלון המואר ומנעו מאור השמש להפריע לו.

דיאנה הביטה בפיליפ לרגע ואז התכוונה להמשיך את חיפושיה אחר הספר שרצתה, אך פתאום הוא סגר את הספר הצהוב שהיה בין ידיו ברעש ונעץ בה מבט בחזרה.

"שמעתי שהיורשת של הממלכה הזאת אוהבת להתנהג כמו נערה כפרית." מלמל פיליפ כאילו לעצמו. "אני רואה שהשמועה הזאת היתה נכונה."

"יש לך בעיה עם זה?" הגיבה דיאנה קצת בעצבנות. "גם אני שמעתי שמועות על היורש של ממלכת מונומרט, שמעתי שהוא אדיש, משעמם וחצוף!"

"אני מודע לזה." השיב פיליפ בשקט, והרים את משקפיו מקצה אפו. "באתי לכאן רק בגלל שאבא שלי ואבא שלך חשבו שנוכל להיות ביחד, אני חושב שהם רוצים ששני הממלכות התייחדו דרך הנישואים שלנו."

"מצטערת לאכזב אותך, אבל אני מעדיפה להיות נערה כפרית מאשר להיות גם המלכה של הממלכה שלך." טענה דיאנה ברצינות, והתכוונה להמשיך בדרכה. "עכשיו, סלח לי, אני רוצה להמשיך לחפש את הספר שלי." 

עיניו הכחולות של פיליפ פתאום ננעצו במשהו שהסתתר מאחורי אחד ארונות הספרים, והשניים שהיו שם מיד הורידו את עצמם למטה בניסיון שווא להתחמק מהמבט החשדני.

"יופי, בגללך הוא שם לב אלינו!" לחשה רייצ'ל בעצבנות.

"איך בגללי? לא עשיתי שום דבר, את זו שזזה כל הזמן!" לחש לה ג'רמי בחזרה.

"את אפילו לא שמה לב שעוקבים אחריך?!" קרא פיליפ אל עבר דיאנה, ותפס את שני האחים שחייכו אליו חיוך מאולץ.

"מה?!" הסתובבה אליהם דיאנה בכעס, והתקדמה אליהם במהירות. "שוב?!"

"סליחה..." נאנחה רייצ'ל, והביטה בזעף על אחיה השנוא. "רק אם לא היית מפריע לי..."

"אלה לא..." בחן אותם פיליפ לרגע, ואז גיחך מעט. "האורחים מעולם אחר שלך?"

"זה היה סתם משחק, הם רק משרתים קטנים." טענה דיאנה במהירות, והביטה בשניים הקטנים מימנה במבט מאיים. "נכון?"

ספריית הארמון (1)Where stories live. Discover now