Mă trezesc devreme pentru a primi ultimele instrucțiuni de la părinți, apoi le urez vacanță plăcută și ei se urcă în mașină, alături de șoferul care îi duce la aeroport. Mă întorc în casă cu un sentiment ciudat, dar mă consolez cu gândul că voi avea liniște câteva zile.
Plouă întruna, ceea ce mă enervează. Stau în biroul tatei și lucrez la ceva pe laptop, în timp ce stropi mari se lovesc de ferestre. Sper să nu se ia curentul, e ultimul lucru pe care mi-l doresc. Stau câteva ore în fața ecranului, iar când mă sună Blake fac o mică pauză.
-Alo?
-Damian, nu o să îți vină să crezi! Prințesa ta și Serena mi-au distrus baia!
-Poftim? Cine?
De ce naiba țipă la mine, eu cu ce-s vinovat?!
-Calypso! Calypso și Serena s-au luat la bătaie în baia cafenelei mele!
-Ce?! Calypso e bine?
Cuvintele îmi ies pe gură instinctiv.
-Las-o pe Calypso, baia mea e...
-Am înțeles, dă-o dracu de baie! Îți plătesc eu daunele! Spune-mi ce s-a întâmplat! strig la el.
-Nu, cum să plătești tu? Calypso și Serena trebuie să...
-Am spus că plătesc! Tu răspunde-mi la întrebare odată!
-Mai bine vino aici, îți poate explica Serena.
Închid telefonul nervos și îl bag în buzunar, ieșind în ploaie și urcând în mașină. Conduc în viteză până la cafeneaua în care îi găsesc pe Blake, Serena și Victoria la o masă, în rest nu mai e nimeni aici.
-Ce s-a întâmplat? întreb eu direct.
-Ah, Damian, începe Serena, prietena asta a ta s-a luat de mine!
-Poftim? Calypso? De unde te cunoaște Calypso?
-Am fost colege în liceu. M-a amenințat să stau departe de tine!
-Unde e Calypso?
-Poftim? Uită-te ce mi-a făcut! E o sălbatică!
-A plecat cu prietena ei, îmi spune Blake.
-Ține banii pentru baie, spun eu. Câtă lume a fost de față?
-Mai erau câțiva clienți, dar nu știu cât au apucat să audă.
-Victoria! spun eu brusc și ea tresare. Povestește-mi ce s-a întâmplat!
-Păi, e așa cum spune soră-mea, eram la baie și Calypso s-a luat de ea pentru că...
CITEȘTI
Prezentul meu ești tu
Storie d'amoreDramă | Dragoste | Umor Pentru Calypso Quinn, viața și-a pierdut rostul în ziua în care a împlinit optsprezece ani. Trei ani mai târziu, se vede obligată să își însoțească părinții la o cină care poate influența viitorul afacerii familiei...