((URAM ISTEN!! Nagyon rég volt hogy a prológust kitettem és igen azóta nem írtam mivel a telefonom úgy döntött megadja magát de itt vagyoook! És láttam pár pozitív visszajelzést amit nagyooon köszönök úgyhogy itt a folytatás és ha továbbra is pozitív irányba megy a dolog rendszeresen lesznek részek! ^^ Jó olvasást!))
Ma lesz a vizsga. Szörnyen izgulok! Szerintem ezt nem csak én vettem észre, hanem anyukám is, aki szörnyülködve nézte ahogy rohangálok a ház minden pontján hogy időben kész legyek.
-Biztos minden rendben Y/N?
-P-persze igen igen csak.. Huhhh nagyon izgulok!-ugráltam össze-vissza.
-Semmi gond nem lesz, tudjuk hogy meg tudod csinálni! -mondta apa.
-Köszönöm, de most már muszáj indulnom. Sziasztok!
-Sok szerencsét!-kívánták, majd amilyen gyorsan csak tudtam elmentem a UA vizsgájára.
■□■□■□■□■
Mindenki csodálkozva nézte az óriási kaput ami előttünk ágaskodott. Tényleg óriási volt és mögötte egy még nagyobb pálya volt.
Szinte azonnal elindultunk. Volt egy srác akit már a legelején sajnáltam, mivel már akkor lemaradt.
De nem sokat foglalkoztam vele, mivel nem volt nehéz dolgom. Sorra iktattam a robotokat majd egy iszonyatosan nagy robot állt meg előttünk. A 0 pontos robot volt! 61 ponttal nem aggódtam viszont ez a robot baromi nagy volt így amíg a többiek döbbenten álltak én a kisebb robotokkal végeztem de egyszer csak egy fiú az égbe fel emelkedve egy ütéssel végzett az ellenséges tárgyal. Le fagyva néztem ahogy zuhan. Senki nem reagált arra hogy "HAHÓ VALAKI ÉPPEN ZUHAN AZ ÉGBŐL" ezért sietve mentem hogy elkapjam a kölyköt de addigra már egy hozzá közelebb lévő lány megmentette a majdnem pofára csapódó fiút. Hosszan kifújva a levegőt vettem tudomásul hogy nem lesz lapos a srác de nem kellett sok, Present Mic elüvöltötte magát, és vége is volt a feladatunknak.
A haza fele úton a srácról gondolkodtam aki annyira szerencsétlen volt mégis egy csapás volt neki a legnagyobb robot. Amikor haza értem és el meséltem mik történtek, a szüleim nagyon örültek a sikeremnek. Pár nap múlva megérkezett a felvételi értesítő. All Might jelent meg egy fém kivetítőn. Ahogy reméltem, felvettek! Megkönnyebbülés volt ezt az első számú hős szájából hallani. De a lényeg hogy sikerült! A következő napokban sokat edzettem és erősítettem magamat. Aztán kezdődött az első nap, ami már bonyodalmat okozott...((Sziasztooook! Még élek! Remélem tetszett a rész, rövid lett, de így is sokat dolgoztam vele, mivel újra kellett néztem pár rész, mert rég volt már az eleje a sorozatnak! 😅 De most már aktív leszek! Commentbe várom az epítő jellegű kritikákat! És ha szeretnél támogatni az írásban nyomd meg a kis csillagot! Szép napot mindenkinek! ♡ ))
YOU ARE READING
Kék parázs [[Dabi x Reader]]
FanfictionBNHA Dabi ff A sztori szinte teljesen eltérő az eredeti történettől! Képességed: pára Képes vagy a tested energiáját párává alakítani. Az energiádtól függ az erőssége és a hőmérsékletét is változtathatod. Jó olvasást!♡