A délelőtti órák nem voltak különösen érdekesek, viszont ahogy láttam az osztály nagy része nem valami zseni angol téren. Ebédnél az ételeket megkapva helyet kerestem magamnak. A szerencse velem volt. Shoto körül nem sok ember ült, nem túl társasági lény.
-Szia. Nem gond ha ide ülök?-köszöntöttem vidáman.
-Nyugodtan ülj le-mint legutóbb, ugyan olyan unott, szűkszavú volt.
-Na és -
-Nem tudok többet, már elmondtam.
-Hé! Nem csak a testvéredről szeretnék érdeklődni! Éppen az érdekel hogy a nővéred hogy van-mondtam.
-Ooo-meglepődött meg. Miért hiszi azt hogy csak Ő érdekel??? Na.jó, talán érthető.-Jól van-és itt végre megnyílt. Sokat beszélgettünk az elmúlt évekről amik kimaradtak.
Ebéd után All Might-al volt óránk!
Harci gyakorlat volt. Nagyon élveztem és ezzel is fejlődtem.
A számomra legérdekesebb harc az első volt. Midoria bár nehezen tudja használni a képességét nagyon jó csapatot alkotott Urarakával.
Arra gondoltam hogy majd beszélek egy kicsit velük de sokáig tartott Midoria kezelése.
Csak a délutáni órák után érkezett meg.
A többiek nagy üdvözlésbe kezdtek én viszont maradtam a helyemen Shotoval akivel végre újra szót értünk. Gondoltam megvárom, hogy mindenki beszéljen vele de hirtelen elrohant. Nem tudom mi oka lehetett a az utána ablakban cövekelő 3 lányból ítélve a makacs Bakugo után ment. Engem annyira nem kötött le kettejük versengése így beszélgettem a többi osztálytársammal.
-Kirishima Eijiro vagyok!-mutatkozott be az igazán lelkes vörös hajú.
-Én Y/N vagyok! Örülök hogy megismerhetlek-köszöntem udvariasan.
-Nem tudod milyen kapcsolata van Izukunak és Bakugonak?-nézett ki az ablakon ahol már All Might is megjelent.
-Nem sokat tudok. Akkor viszont láttam Katsukit, amikor egy gonosztevő megtámadt egy diákot. Ő volt az! És ha jól emlékszem Midoria próbált neki segíteni. Éppen arra jártam amikor történt!-meséltem. Addigra már többen körénk gyűltek. Egy kicsit még beszélgettünk majd lassan mindenki indult haza. Otthon egy kis tanulás után ki is dőltem. Hosszú volt a nap így nem bántam a pihenést.
Másnap reggel riporterek sokasága álta el az utam az iskola bejárata előtt.
-Mit gondolsz All Might oktatásáról?!-kérdezte idegesen egy nő.
Olyan volt mit akinek nincs jó napja, és kevés infója van arról amit tudni akar.
-Még nem sok tapasztalatom van de minden nap egyre jobb, viszont ha nem gond én be mennék az iskolába, amiért eredetileg jöttem-már nem volt annyira kedvem ezekhez az újságírókhoz. Úgy is ki fogják forgatni minden szavam. A nap további része kész zűrzavar volt. De a végeredmény: Iida az osztály elnök és Yaoyorozu a helyettese.
Aztán jött az érdekesebb rész. Katasztrófa és mentési gyakorlatra mentünk... Csakhogy nem minden úgy alakult ahogy azt szerettük volna.((Éljeeeen újabb rész! Szokás szerint eléggé rövid lett, de remélem tetszik és nemsokára hozok egy ennél soookkal izgalmasabb részt! Ha tetszett és szeretnél folytatást kérlek nyomd meg a csillagot! ☆ Bármilyen észrevételt szívesen olvasok commentbe! Addig is szép hetet mindenkinek ❤ ))
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kék parázs [[Dabi x Reader]]
FanficBNHA Dabi ff A sztori szinte teljesen eltérő az eredeti történettől! Képességed: pára Képes vagy a tested energiáját párává alakítani. Az energiádtól függ az erőssége és a hőmérsékletét is változtathatod. Jó olvasást!♡