7. rész❥

510 31 7
                                    

Tegnap mentési versenyünk volt, ahol ellestem pár mozdulatot Bakugotól, mint ahogy Midoria is. Ugyan azzal a teknikával repültem az égbe, mint Katsuki a robbanásaival, így sikerült elsőnek All Mighthoz érnem. Természetesen Bakugonak ez nem tetszett, de a fejldésem érdekében érdemes más diákoktól tanulnom. A nap további részében nem történt semmi érdekes.
Másnap mindenki elkezdett a vizsgák miatt aggódni, ami természetes, mivel már csak egy hetünk volt hátra. Nekem egész jó átlagom volt, így annyira nem stresszeltem, de a gyakorlati vizsgától azért féltem egy kicsit.
A héten rengeteget tanultam, így a három napon szerencsére minden jól sikerült.
A gyakorlati vizsgán Kirishimával voltam, Cementosz tanárúr ellen. Sajnos nem tudtunk felállítani egy stratégiát, mivel az elsők voltunk, így eléggé megnehezítették a dolgunkat.

-Tanárúr elég lassan mozog, közel harcban gyerek játék lesz elintézni-agyalt Kirishima.

-Viszont, ha folyton beton fal áll előttünk, sosem fogunk áttörni és a közelébe jutni-emlékeztettem.

-Igaz! Akkor én megpróbálom elterelni, itt, elől a figyelmét, te pedig próbálj mögé kerülni!

-Jó ötlet-dicsértem meg.

Az út két oldalára futottunk, ahol egyből beton falak teremtek, így látó távolságon kívül lehettem és egy sikátorban megbújva, elrejtőztem. Próbáltam észrevétlenül feljutni az épületek tetejére, ami sikerült, tehát a tanárunk mögé tudtam lopakodni. A magasba repültem képességemmel, majd egy határozott mozdulattal a tanítónk felé közeledtem a bilinccsel. Valószínűleg meghallott, mivel egy óriási cement fal emelkedett elém, aminek ügyesen neki is mentem a lendület hevében. Kicsit megszédültem, így a föld felé kezdtem zuhanni amit csak az utolsó pillanatban fogtam fel és éppen hogy feltudtam magam lökni a párámmal. Amikor biztonságosabban leértem a földre, meleg érzést éreztem az orromnál így megtöröltem, amit egy vér csík követett a kezemen, tehát vérzett az orrom az ütközés miatt, de jelenleg nem tudtam ezzel foglalkozni. Mivel nem volt különösebb fájdalmam nem állítottam le a vizsgát, úgyhogy amilyen gyorsan csak tudtam újra z égbe emelkedtem és Kirishima felé vettem az irányt.

-Kirishima!-kiáltottam neki, még mindig az égben, felé tartva. Gyorsan leszálltam mellé, miközben ő a beton falakat püfölte-nem sikerült, észre vett. Lehetséges hogy számított rá! így már nem hiszem hogy lenne más esélyünk, inkább meneküljünk!

Egy pillanatra ide nézett majd vissza is tért az ütlegelésre, aztán már meglepődve nézett megint vissza, gondolom észre vette a vérzést, ami már egy kicsit a ruhámat is elszínezte.

-Jól vagy?!-nézett rám rémülten miközben még mindig a falakat püfölte.

-Persze, csak egy kis baleset. Szóval, mi legyen? Nem szeretnélek itt hagyni és magamba menekülni, viszont nem hiszem, hogy elbírnálak…-húztam el a szám.

-Erre nem is gondoltam, nyugi-mosolygott kedvesen.

-Mi lenne, ha te esetleg kitörnék, és ameddig velem foglalkozik te előrébb törhetsz? Én el tudok menekülni, te pedig letámadhatod, így veled kell foglalkozzon.

-Tetszik az ötlet!

Ahogy a csapattársam bele egyezett, azonnal az égbe emelkedtem és gőzerővel a tanárúr felé közeledtem, akit meglepett a trükkünk és próbált cement oszlopokkal megállítani de sikeresen kikerültem Bakugo módszerével és egy kis macska egér játék után, amikor már Kirishima elég közel férkőzött hozzánk, hirtelen lehetőségem szerint minél magasabbra repültem és mindent beleadva, óriási pára felhőket magam után hagyva közeledtem a kijárat felé. A tanítónk későn vett észre, és hiába próbált utánam küldeni lényegében egy beton tengert, beértem és ezzel átmentünk a vizsgán.
Kirishimával őszintén örültünk a sikerünknek és a tanáraink is gratuláltak, majd Kirishimával elmentünk Recovery Girl-hoz és ameddig rendbe tette az orrom még beszélgettünk egy kicsit Eijiroval.

Miután mindketten rendbe szedtük magunkat, elmentünk a terembe, ahol a többieket is megnézhettük.

((Sziasztok! Ahogy ígértem itt a következő rész!! Nem tudom emlékeztek e, de mindjárt itt van az erdei tábor a történetben!👀 Minél hamarabb szeretném megcsinálni azt a részt, mivel nagyon sok ötletem van, úgyhogy remélhetőleg nem tűnök el majd.😅
És bocsánat, hogy Satout kikellett vegyem, de sajnos a 20 fős létszám megnehezíti a dolgom.
Köszönöm ha elolvastátok, ha tetszett visszajelezhetsz a csillag megnyomásával, vagy kommentbe írd meg a gondolatod! Szép napot mindenkinek!💗))

Kék parázs [[Dabi x Reader]]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora