Hoşgeldin...
Başladığın tarihi atar mısın?
Başlangıç;17.08.2020
🌸Derin,huzurlu bir şekilde uçağa binmişti.4 yılın sonunda güzel ülkesine ve ailesine kavuşacaktı.
Tam uyku moduna geçerken orman ve odun kokusu karışımı onu mest eden bi koku soludu.
Sağ tarafa dönünce ona bakan siyah harelerle karşılaştı.
Aras Mirza Vuralkan,o da oturduğu an kendini esir eden çiçek bahçesinde hissettiren bir koku ile başa çıkmaya çalışıyordu.Hemen soluna döndü ve o güzel kokunun sahibine odaklandı aslında ondan daha güzel kızlarda görmüştü ama bu koku...
Çok ayrıydı,hatta kendini kaptırıp bakmaya devam ediyordu ki kızın öksürüğü ile önüne dönmeye başladı.Derin ise ona huzur veren bu kokuyu merak etmişti ama adamın onun gözlerinden ayırmadığı harelerle rahatsız olmasi gerekirken rahatladığı için o anın büyüsüne kapılmamak için hafif bir şekilde öksürmeye çalıştı.Neden bu kadar dikkat etmişti bilmiyordu.Bilinç altına işlenen koku sinirini bozuyordu.
Diğer tarafına baktığında ona sinir bozucu bir şekilde gülümseyen adama bakıp gözlerini devirdi.
Adam ise daha fazla bakmaya devam ediyordu.Neyi zorluyordu bu adam zaten sinirleri bozuktu ama olay çıkartmak istemediği için biraz sakin olamayacak çalıştı.
"Çek şu mal gibi bakan suratını" dedi
Evet aynen böyle dedi o zaten patavatsız bir kızdı.Adam şaşırmıştı.Aras Mirza ise daha şaşkındı hem adama sinirle hem de kıza şaşkınlıkla bakıyordu.Derin artık adamın bakışlarından cidden rahatsız olup adama elini uzattı.Adam hayretle ve mutlu bir şekilde elini uzatıyor kıza elini tutacak sanıyordu herhalde
ne kadar salak olunabilir göstergesi gibi birşeydi.
Aras ise daha ne kadar şaşırabilirim diye kızı izliyordu.
Derin ise adamın elini bekliyordu. Adam uzatınca elini alıp anında çevirip kırınca aslında çıkan sesle mutlu olmuştu.Evet evet mutlu olmuştu onun yerinde başka kız da olabilirdi.
Ses çıktığı an adam çığlık atarak bağırmaya başladı Derin ise adamın kulağına tıslarcasına "Bir daha dene bakalım bir kızı rahatsız etmeyi o zaman kırılan tek yerin kol eklemin mi oluyor o zaman görüşürüz"deyip göz kırptı.Aras Mirza tüm bunları şaşkınlıkla izlerken içinde neden gurur vardı,neden mutlu olmuştu anlamadı.Kafasını daha fazla bunlarla meşgul etmek istemiyordu ama kıza bakmadan duramıyordu.Neden ses çıktığında gülümsemisti? Cidden zevk mi almıştı?
Bu sorular onu sıkıştırmaya devam ederken,Derin adamı almalarını söylüyordu babasının adamlarına evet babasının adamları da onunlaydı iki koruması
Cenk Ve Akif onun abileri gibilerdi onlarda sıkıntı olduğunu fark edip hemen gelmişlerdi.
Adamı alıp indirdiler ve havalimanı görevlilerine verip Gece Hanım adına diyerek teslim etmişlerdi. Derin'in yanına giderek baş komutuyla hallettiklerini gösterdiler.Derin huzurlu bir gülümseme ile yerine yayılırken o kokuyu tekrar alarak kaşlarını çattı ve onu izleyen adama döndü adam "Sen?"diyince o da kendini tanıtmak zorunda kaldı o kadar soru dolu gözlerle bakıyordu ki "Gece Ateşoğlu" diyerek kendini tanıttı.
Adam şaşırdı ama tesadüf dedi
her Ateşoğlu onlar mı olmak zorunda dedi zaten Demir Ateşoğlu'nun çocuğu yoktu ki..
Sonra elini uzatarak "Aras Mirza Vuralkan" dedi ve kaderleri aslında tam burada birleşmiş oldu..Evet biraz hızlı bir giriş oldu ama kızımız böyle ne yapalım ilerde anlıyacaksınız zaten...
Başladık bakalım..
Hoşgeldiniz ♥Instagram : @1canssu_
Kendinize iyi bakın Güzellerim❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ YEMİN
ChickLitDerin Gece Ateşoğlu... Aras Mirza Vuralkan... Herkes masadaydı,evet hemde hepsi... Babamın katilleri... Hikmet konuşmaya başladı önce hiç şaşırmadım. "Sen ne dediğinin farkında mısın?Bu masanın ne zaman bir kadınla oturduğunu gördün?" Kaşlarımı ala...