Şarkı;
Eda Baba-Ezbere Biliyorum SeniDERİN GECE'DEN
Evet hazırdım ve aşağıya iniyordum. Şuan sadece aile ve aile yakınlarımız olduğu için daha rahattım.Birine kendimi Derin Kayaalp diye tanıtmayalı uzun zaman olmuştu.Evet burada Derin Ateşoğlu diyemezdim.
Babam istemiyordu,annem istemiyordu,Uraz ve Görkem bile istemiyordu.
Düşmanları yüzünden...
Doğru duydunuz kendimi annemin kardeşinin kızı olarak tanıtıyordum olmayan kardeşi(!)
Evet ailem ne iş yaptıklarını bildiğimi çok bilmese de her ayrıntısına kadar herseyi biliyordum..
İlerde içimdeki çocuğu öldürecek masayı bile...Ben bunları aşalı çok olmuştu,artık alışmıştım çünkü herşeyi biliyordum.
O buradaki tanıdıkları Deren Londra'da yoktu çünkü Deren sadece Türkiye'deydi ailesinin küçük prensesi olarak...Ama Gece ise o tam bir Ateşoğlu'idi
Babasının kızıydı. Güçlü, hırslı ve bir Ateşoğlu..
Ama bunları sırdaşları hariç kimse bilmezdi hepsi sırdaşları Görkem ve Uraz sayesindeydi...
***************
Aşağıda yanındaki kızlarla konuşan Uraz'ı görünce istemsizce "Yakışıklım" diye bağırdım.
*flasback*
Uraz bebeğim dizlerimde uzanmış gitmemem için bahane bulmaya çalışıyordu ama o da biliyordu ki zorunlu olarak gidicektim çünkü babam ve annem öyle istiyordu.
"Derinaskiim Londra'da ki erkekler benden daha yakışıklı değil demi?"
Ben senin kalbini yeriim içi rahat etmiyordu beni tek bırakmaya ve sabahtan beri böyle şeyler söylüyordu.
"Hayır bebeğim en yakışıklı sensin benim yakışıklımsın sen."
hemen kafasını kaldırıp yüzümüzü eşitledi "
Başkası olamaz demi ama bı tek ben"
"Tabiki bu tek sen sen benim yakışıklımsın tek Yakışıklım sensiiin"
*flasback sonUraz benim minik ağabeyim gibiydi birlikte küçükken oyun oynuyorken bile ikimizde düşerdik ama o canı acısa bile bana koşardı.Ayni yaşta olsak bile bana hep sen benim minik kardeşimsin diyordu.
Londra'ya giderken en zorlandıkları kısım benle Uraz'ı ayırmaktı.
Ama ben Londra'dayken ayda bir yanıma gelirdi
Haftada iki defa da görüntülü konuşurduk ve bu bile bize yetmezdi.Kızların yanında görünce istemsiz bağırmıştım çünkü ben aşırı kıskanç bir kardeşim banane süslü sosyete kızlarının yanında durmasın!
O da sesimi duyunca anında bana döndü o da bağırarak "Derinaskiiim" dedi bizi çoğu zaman bunun yüzünden sevgili sananlar olmuştu.
Bizde onlara kahkaha atıp geçmiştik.Hatta dalga bile geciyoduk kısmetini kapatıyorum diye.Hemen koşarak yanıma geldi ve başımı omzuna yaslayarak sarılmaya başladı bende hemen kollarımı beline doladım.
"Kızım sen nerelerdesin be burnumda tüttün lan yapılır mı bu bana beee gelme diye birşey diyemiyordum ama acayip sıkılıyordum be kızım valla Abimi deli etmek bile yetmiyordu""Öyle deme be yakışıklım geldim işte bak artık birlikte çıldırtırız biz onu merak etme " diyip göz kırpmıştım. "Tabi canım elbiseni görünce deliricek zaten bu arada çok güzelsin kuzenlerin balı" diyerek tekrar bana sarıldı.
"Sende yakıyorsun be yakışıklım ama biraz uzakta yakalım sonra başımız yanmasın" deyip kızları işaret ettigimde o da gülerek "Emredersin Prenses" dedi.Bizim hasretimiz bitince "Görkemciğim nerde çok özledim valla" dedim.
O da "Bak orda en yakın arkadaşları ile birlikte, delirtme valla evde bana sarıyor sonra bak "diyince hafifçe kıkırdamıştım.
Görkemciğim'i gördüğüm an hemen Uraz'a "ceketini ver" diyip almıştım yapacağım şeyi anlayınca hemen kıkırdamaya başlamıştı.
Ceketini alarak belime sıkıca bağlamıştım ve kokteyl masasının etrafında arkası dönük olan Görkemciği'me doğru koşmaya başladım.
Sırtına atladığım an "Görkemciğiiiiğmm" diye bağırmıştım o da hemen benim olduğumu anladı ve "Küçük" diye bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ YEMİN
Genç Kız EdebiyatıDerin Gece Ateşoğlu... Aras Mirza Vuralkan... Herkes masadaydı,evet hemde hepsi... Babamın katilleri... Hikmet konuşmaya başladı önce hiç şaşırmadım. "Sen ne dediğinin farkında mısın?Bu masanın ne zaman bir kadınla oturduğunu gördün?" Kaşlarımı ala...