[tydzien później]
[STOŁÓWKA]
[kiribaku]-Chcesz mi powiedzieć, że Bakugo dostał ostrzeżenie od dyrektora, tak?— spytała niepewnie Mina kierując wzrok na Kirishime.
-Tak— odprał Eijiro uśmiechając się lekko— Ma już sie więcej nie kłócić...
-Coż to wyjaśnia dlaczego Chikara i Denki mają zaklejone usta taśmą...— różowooka przyglądała się uważnie dwójce cicho siedzących naprzeciwko niej — Ale dlaczego jesteś skuty z Katsukim kajdankami?
-Coż...— Kirishima podrapał się niepewnie po karku wolną ręką
-TEN DEBIL UWAŻA, ŻE TO ZAJEBISTY POMYSŁ ABY SKU—
-Bakuś! Nie masz sie denerwować, pamiętasz?— czerwonowłosy pogładził czule blondyna po głowie.
Kaminari i Kageseizashi spojrzeli na siebie po czym zaczeli powstrzymywać sie od śmiechu.
-Jakim cudem ja mam być spokojny gdy te debile jeszcze żyją?— mruknął pod nosem Katsuki odwracając swój morderczy wzrok na rozbawioną dwójke.
-Mhm mh mhym— Kaminari podniósł sie z krzesła i wziął do rąk swoją pustą tacke.
-Tak Denki. Wszyscy dobrze cie zrozumieliśmy— odparł sarkastycznie Sero biorąc kolejny łyk wody.
Złotowłosy kiwnał głową i odszedł w strone wyjścia.
^^^^^^^^^^^^
[shinkami]
Kaminari podszedł do swojej szafki na korytarzu i wyjął z niej paczkę serowych nachosów. Ominął on gęsty tłum ludzi i skierował sie w stronę pario odrywajac srebną taśme z ust i przegryzajac w tym czasie przekaske.
Złotowłosy nagle stanął gdy usłyszał ciche dzwięki gitary i dobrze znany mu głos:
I gave up on you~
Said goodbye but I knew after time~
I would think of you, yeah~
Though years passed us by~
I met girls, met guys~
We both took some time to find ourselves~
Though I want you back~
I know we can't go back~
'Cause breaking up was necessary hell~
But I'm always in love, in love~
Always in love with you~
That's why I need you to back off~
'Cause I can't be close to you~
Denki przelknął głośno ślinę wpatrując się pusto przed siebie.
Za drzwiami obok niego siedział nie kto inny jak Shinsou. Grał na swojej gitarze uśmiechając się lekko pod nosem.
Złotowłosemu zaczęło szybciej bić serce.
CZYTASZ
|Trend TEEN Melodie| [BNHA]
FanfictionAkademia muzyczna UA przyjmuję utalentowanych muzycznie nastolatków z dużym potenciałem. Uczą się tutaj na przykład: -Bakugo Katsuki - ze wzglądu na wygląd i charakter kojarzony jest raczej z Rock'iem i Metalem lecz sam chłopak po kryjomu preferuje...