[tododeku]
-Dziękuje ci Deku, że przyszedłeś!— wykrzyknęła radośnie Ochako przytulajac mocno przyjaciela.
Zielonowlosy zaśmial sie lekko siadając na pobliską lawke.
Kiwnął glową aby dac znac dziewczynie, ze moze juz zaczynac.
Szatynka wziela gleboki wdech i zaczeła pstrykac palcami do rytmu.
I think you look cute~
Can I get your number?~
I wanna know you~
Tell me your secrets~
Tell me your fears~
Nobody will notice~
.....
Do you think of me?~
You got that new style~
You wear that perfect smile~
I'll take you on a date~
Are you free saturday?~
Ochako uśmiechnęła sie szeroko na widok kołyszącego sie do rytmu Izuku.
And I-I-I think I like you~
(I like you, I like you)~
And I-I-I hope you do too~
(You do too, I like you)~
Dziewczyna cała czerwona na twarzy wziela głeboki wdech.
I like you~
Uraraka przeczesala niesmialo swoje wlosy i spojrzała na przyjaciela.
Midoriya zaczął klaskac uśmiechajac sie szeroko w ustronę szatynki.
-P-podoba c-ci się?— spytała cicho wpatrując sie z nadzieja w zielone oczy chłopaka.
Izuku kiwnąl energicznie glową.
-J-ja d-dziękuje, że t-tutaj ze mną j-jesteś Deku...— odparła niesmialo zakrywajac kapturem od bluzy swoją czerwona twarz— M-może pójdziemy do k-kawiarni? Jest tutaj, z-za rogiem
Zielonowlosy wstal z ławki z wielkim usmiechem, chwycił dziewczyne za nadgarstek i ruszył w stronę kawairni.
^^^^^^^^
-Chcialabym cie o coś spytac...— odezwala sie po chwili ciszy dziewczyna trzymajac w rekach gorąca czekolade.
Izuku podniósł głowe w jej stronę i popatrzyl na nią z zapytaniem.
Szatynka przelknęła śline i odwrócila wzrok w bok.
-Coż... Jestesmy bardzo b-blisko ze sobą prawda?—spytala cicho Uraraka wlączając kamerke w swoim telefonie. Skierowała kamerke dyskretnie na zielonowlosego chłopaka i usmiechnęła sie niesmiało.
Przybliżyła usta do mikrofonu i zadala kolejne pytanie szeptem aby chłopak go nie usłyszal.-K-kochasz mnie, p-prawda Deku?
Izuku kiwnął głową i usmiechnał sie szeroko pokazujac z palców male serduszko.
Ochako zaśmiala sie lekko wyłączając nagrywanie w telefonie.
^^^^^^^^
Shoto siedział w swoim ulubionym miejscu. Nie miał zamiaru wracac na weekend do swojego rodzinnego domu.
Heterochromik westchnął ciężko przeczesujac swoje wlosy do tylu.
CZYTASZ
|Trend TEEN Melodie| [BNHA]
FanfictionAkademia muzyczna UA przyjmuję utalentowanych muzycznie nastolatków z dużym potenciałem. Uczą się tutaj na przykład: -Bakugo Katsuki - ze wzglądu na wygląd i charakter kojarzony jest raczej z Rock'iem i Metalem lecz sam chłopak po kryjomu preferuje...