▶XXI◀

247 37 8
                                    

[shinkami]

[1 godzine później]

All of the things we're taking~

'Cause we are young and we're ashamed~

Send us to perfect places~

All of our heroes fading~

Now I can't stand to be alone~

Let's go to perfect places~

All the nights spent off our faces~

Trying to find these perfect places~

What the fuck are perfect places anyway?~

Chikara z wielkim uśmiechem i energią wskoczyła na stół i zaczęła śpiewac do glośnej muzyki w tle.

- Co ona- zaczął pytanie Sero lecz przerwała mu Mina swoim głośnym śmiechem.

- Zazwyczaj robią to razem z Kamim po pijaku- krzyknęła radośnie Ashido rozgladając sie po pomieszczeniu.

-Czyli?

- Śpiewają na stole do smętnych piosenek śmiejąc się- różowowłosa wzruszyla powoli ramionami- Tak zazwyczaj jest~

- Jeśli go tutaj nie ma to znaczy, że Pikachu jeszcze sie nie nachlał wystarczająco?- w salonie nagle rozbrzmiał głośny głos Bakugo. Kiribaku wkroczylo właśnie do pomieszczenia trzymajac już swoje szklanki w rękach.

-Nawet go nigdzie nie widziałam- wesychnęła Mina rozglądajc sie na boki- Oooo Bakugo! A jednak~ - dziewczyna dopiero teraz zauważyła blondyna i z szybkoscią swiatła rzuciła mu sie na szyje.

- ŁAPSKA PRZY SOBIE BEZBOŻNICO!- warknał ze złościa Katsuki wyrywając się od rózowowłosej pilnując czujnie przy tym aby nie wylać swojego drinka.
Kirishima zasmiał sie pod nosem, odrywając przyjaciółke od Bakugo.

- Może zobaczymy czy wszystko gra?- spytał z nieśmiałym usmiechem Eijiro.

^^^^^^^^

-Kami wszystko w porządku?- Kirishima zapukał do drzwi lekko przyjaciela lecz odpowiedziała mu tylko cisza- Dobra, wchodze!

Eijiro otworzył powoli drzwi zatrzymał sie w progu. Po całym pomieszczeniu unosił sie zapasz silnych męskich perfumów i dzwięk jakiejś depresyjnej piosenki z telefonu.

Katsuki prychnał z rozbawiania na widok balaganu panującego w tym pokoju.

Spojrzeli na zlotowłosego skulonego na łóżku pod miękkim, żółtym kocem i zajadający się.... Wszytskim wsumie:

Wafle ryzowe,
Chrupki serowe,
Nachosy + ser,
Limonkowa cola,
Hamburger,
Lody waniliowe,
Lipton brzoskwiniowy,

Przecież on nie wychodził z pokoju.

Jakim cudem on...

Party~

Trying my best to meet somebody~

But everybody around me's fallin'

In love~


Kirishima skrzywił sie na widok zapłakanego i zagluconego przyjaciela.

-Bro... Widze, że nie jest okej...- odparł cicho czerwonowłosy podchodząc z Bakugo bliżej do chłopaka.

Kaminari pociągnał głośno nosem kilka razy, pakując sobie do buzi naraz chrupka serowego i lody.

-Wygiągniemy cie do nas i sie rozliźnisz!- Kirishima chwycił złotowlosego za ramie i wyprowadził go z pokoju.

Denki w ostatniej chwili chwycil jeszcze swoje pudełko lodów i łyżeczke.

^^^^^^^^

Wieśka Tico~

Co tak wkurza na drodze to Wieśka Tico~

Wyglądem obniża wszystkim dziś libido~

Wiesiek wolniej jeździ niż piesi tu idą~

Wieśka Tico~

Chikara wzięła kolejny łyk swojego drinka i zaśmiala sie bardzo glosno.

Razem z Ichyrani zaczęła śpiewać karaoke, tancząc energicznie na stole.

Inni zaczeli śmiać sie lub klaskać w rytm piosenki.

Narazie tylko Shinsou przewrócil oczami i ruszył w stronę łazienki.

Kageseizashi zeskoczyła ze stołu i rozejrzała się po pomieszczeniu.

-Denki? - spytała rozkojarzona odwracajac sie w każdą ze stron- Denki!- wykrzyknęła nagle zauważając przed sobą Kaminariego i Kirishime.

-Chciałabyś porozmawiać z nim na chwilkę?- spytał z nadzieja w głosnie Katsuki widząc szeroko uśmiechniętą blondynkę przed nimi.

- Tak..- odparla cicho przeciągając zajadającego sie lodami Denkiego na prywatną stronę.

Kaminari wysilił sie na lekki uśmiech.

- Wszytsko jest okej - mruknał utrzymując fałszywy uśmiech.

Kageseizashi rozejrzała sie po pomieszczeniu, trzymając przyjaciela za ramiona.

-Ooo Shinsou~- krzyknęła nagle radośnie blondynka wychylajac glowe zza ramienia zdezorientowanego Kamiego. Musiala najpierw stanąć na palcach ze swoim niskim wzrostem.

Denki odwrócił głowe w tył i otworzył usta z zdziwienia, zatrzymując w powietrzu lyżeczkę z lodami, która mial właśnie wziąśc do buzi.

Hey, bitch~

Do you really, really, really wanna go hard?~

^^^^^^^^




Piosenka Chikary - "Perfect places"

Piosenka Kaminariego - "I'm so tired"

Piosenka Dziewczyn - "Wieśka Tico"

Piosenka ??? ( końcowa ) - " Go Hard"

|Trend TEEN Melodie| [BNHA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz