[następny dzień w szkole]
[shinkami]
-Wiem, że jesteście może i w polowie bardziej odpowiedzialne niż chlopcy, ale nie ma mowy abyśmy wepchneli osoby z przeciwną płcią w jeden pokój — oznajmił wychowawca siadajac leniwie na krześle. Plan byl taki aby na czas remontu akademików uczniowie zamieszkali parami w pokojach. Zostala tylko kwestia pokoju Denkiego, który powinien byc na codzień ze swoim opiekunem —
Za to chlopcy nie sa wogole odpowiedzialni.-A Iida?— spytała Uraraka, wskazując ręką na przewodniczacego klasy.
- Nie bedziemy brać najodpowiedzialniejszej osoby w tej klasie na to aby jeszcze załamanie psychiczne przeżyla z nim w pokoju— odparł brunet wskazujac palcem na Kaminariego, siedzącego wykątkowo cicho z nieśmiałym usmiechem.
-To kogo? — spytała Mina odwracajc zaskoczony wzrok na nauczyciela.
Aizawa odchylił sie na krześle i weschnał ciężko.
-Jest ktos z innej klasy z kim sie w miare dogadujesz i umie cie znosić?— spytał leniwie wychowawca, spogladajc na zlotowlosego.
- Że Shinsou?— odparła Ashido z wilekim uśmiechem na twarzy.
- Dogaduje sie z nim?
- Tak
- Potrafi go znosić?
- Oczywiscie
- Wiec niech bedzie Shinsou z 1C— Aizawa pochylił sie do przodu aby zapisać cos na kartke— On i tak ma zalamanie całe życie— dodał cicho pod nosem.
^^^^^^^^
[kiribaku]
- Pan Suki nie zamierza z panem rozmawiać ani zbilżać sie na nie więcej niż dwa metry odstępu — Chikara z poważną miną stanęła dumnie przed (o dwie głowy wyższym) Kirishimą, zatrzymując go odrazu w progu drzwi.
Co wsumie wyglądało komicznie.
- C-co dlaczego?!— Eijiro skierował wzrok na powaxną nadal nastolatkę.
- Nie wiem dokladnie, ale wspominał coś o "ZBYT DŁUGO KURWA BYLIŚMY ZLĄCZENI NIECH TEN DEBIL DA MI TROCHE ODETCHNĄĆ. BEDE GO POTRZEBOWAŁ - ZADZWONIE"— Chikara usmiechnęła sie szeroko po skończonej wypowiedzi w stronę zdezorientowanego czerwonowlosego.
- "PAN I WŁADZCA BAKUGO" TY GŁUPIA SUKO! ZA CO CI PŁACE?!— krzyknał nagle Katsuki z drugiego końca klasy.
- Okej... Co się własnie dzieje?— spytał zdezorientowany Eijirou, opierając ramie o głowe blondynki.
- Otóż jestem menadżerką naszej "przyszłej niedoszłej" gwiazdy — odparla dziewczyna machając rękami aby ściągnąć ramie przyjaciela z głowy.
Kageseizashi poprawiła papiery trzymane w rękach i skierowala głowe do góry.
- Narazie jesteś dupą nie manadżerką, ale lepiej abyś miała jakąś funkcje w tej grupie, a nie...— prychnał pod nosem Bakugo, chwytajac w dlonie swoje pałeczki i siadając do perkusji.
Kirishima zwrócił zdezorientowany wzrok na niską blondynkę.
Chikara uśmiechnęła sie niesmiało ukazujac swój aparat na zęby.
CZYTASZ
|Trend TEEN Melodie| [BNHA]
FanficAkademia muzyczna UA przyjmuję utalentowanych muzycznie nastolatków z dużym potenciałem. Uczą się tutaj na przykład: -Bakugo Katsuki - ze wzglądu na wygląd i charakter kojarzony jest raczej z Rock'iem i Metalem lecz sam chłopak po kryjomu preferuje...