bölüm şarkısı:
ariana grande-love me harder
dudaklarıma doğru yaklaşarak beni öpmeye başladı.gittikçe daha hırslı ve aç bir hal alan öpücüklerine son vererek onu ittim ve konuşmaya başladım
-üzgünüm eric ama sana bi daha güvenebileceğimi sanmıyorum.diyerek yanından ayrıldım,karanlık ve ıssız yolda yürümeye başladım.....
**********
kaç saattir yürüyorum bilmiyorum.hava soğuk ve rüzgarlı.ben hala sarhoşum....eric'in yanından ayrıldığımdan beri ağlıyorum.üzüntüden değil sinirden ağlıyorum.şuan kendime çok sinirliyim.kendimden nefret ediyorum.bi insanı sevipti ona güvenememek çok kötü bi duygu.yani seviyosun,hatta deli gibi aşıksın ama güvenemiyosun.eric'in bana söyledikleri inandırıcı gelmişti,gerçekten inanmıştım.beni öperken bi an onu bırakamıyacam zannettim.ama iç sesim gene her şeyi alt üst etti,ona güvenemiyeceğimi bana bir kez daha hatırlattı. ben sadece korkuyorum.tekrar kırılmaktan,boşuna bağlanmaktan...bazen kendi kendime konuşuyorum.diyorumki,sharpay onu seviyosun ve oda seni seviyo,ona güvenebilirsin.ama olmuyo grurum ve güvenim buna izin vermiyo.yine kendi kendime konuşuyorum yhaa! ayakkabılarım elimde yalın ayak karanlık yolda yürürken telefonuma mesaj geldi.
kimden:sally
neredeyse 3 gündür küs olduğumuzun farkındamısın?
evet farkındayım gerizekalı ve barışmaya hiç niyetim yok.sally ile ilk defa bu kadar uzun küs kaldık.aslında daha önce hiç küsmemiştik.ben bişe demedim mesajı gördüm ama cevap vermeden çıktım.bu onu dahada sinir eder,görüpte cevap vermemek...sonra tekrar mesaj attı
cevap vermeden kaçıcakmısın?benden nefret ediyo olabilirsin ama senden ricam benden nefret etme,istersen konuşma ama nefret etme.söylemedim biliyorum.ama böyle olucağını bilmezdim,benden bu kadar nefret ediceğini düşünmezdim (öyle bi nefret ediyorumki senden) senin için salak,mal olabilirim(benim için salak mal değilsin bunlardan daha fazlasısın) ama sen benim için hala kardeşimsin.seni özledim desem ne dersin?(defol git derim ne diyim) anladım konuşmayacaksın.tamam sorun değil.
işte böyle yazmış.ben ne diyim şimdi buna.allahım kızdaki yüzsüz yaa.ben yine içimden sally'ye sayarken o bana yine mesaj attı
ama şunu inkar etme tek suölu ben değilim(yine üste çıkmaya çalışıyo mal) ben ağlamıyorum vicdanımı rahatlatıyorum.bi köşeye çekilmiyorum.bu gece sen konuşmadan seni yatırmam (nah!!) .senin için fazlalığım maalesef,kusura bakma.bende yalnızlığa alıştım.senin tanımınla herkesle aram kötü(neden acaba!!) ben mutsuz değilim,tek kalmayı seviyorum.o zaman sana iyi mutluluklar.
dedi ve çıktı.ay bu kızın kendini acındırmasıda beni öldürüyo.yok ben ağlamıyorum vicdanımı rahatlatıyorum falan,şizofrenmi ne anlamadımki yani!!ben sally'nin yazdıkların bir kez daha bakarken önümden bir araba geldi.araba yan tarafıma doğru yanaştı ve şoför'ün camı açıldı.camın açılmasıyla piç gülüşüyle karşımda duran justin'i görmem bir oldu.arabadan indi ve yanıma geldi
-hey sharpay sen burda ne arıyosun?
-aa-arkadaşlarla bara gitmiştik ve sonra şey oldu-şey
-eric'le karşılaştın
-sen nerden-
-ordan geçiyodum ve sizi gördüm.neyse sen boşver bunları,senin bana sözün vardı.hani tanışcaktık senle,turnuvalardan sonra bana öyle demiştin?dedi.ya ben niye herkese söz verip duruyorum yaa! yinede sesimi çıkartmadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melezin Hikayesi...
Vampir~Bu isimle yazılan ilk kitap~ Bu hikayenin açıklaması yok. Bütün eğlence içinde saklı Tüm haklar saklıdır ®