bölüm şarkısı:
a great big world: say somethink
kapı aralıktı,biraz iterek tamamen açılmasını sağladım.kapı açıldığında ablam tam karşımda tavandaki demire elleri asılı,ağazı bantla kapatılmış kan ter içinde duruyordu.kapının yanından ayrılarak 1-2 adım ilerlemiştimki ablam beni fark etti.çığlık atmak için çırpınıyordu,sanki bana bişey anlatmaya çalışıyor gibiydi.
-abla! dedim ve tam ona koşucaktımki boynuma bir şeyin saplanmasıyla yere yığıldım.gözlerim bulanıklaşıyordu,terliyordum ve bir acı bütün vücudumu kaplıyordu.gözlerimin kapanmaya başladığını anladığım anda gözlerimi kapattım ve kendimi karanlığa bıraktım...
*************
gözlerim kapalıydı fakat bilincim açıktı.karşımda bulunan birileri konuşuyorlardı.
-ona ne yapacağız?
-konuşmasını sağlayacağız alex.kehanet hakkında bildiği bişeyler olduğunu biliyorum.bize anlatmak zorunda.
-tamam ama kız kaç seferdir bişe bilmiyorum dedi.ya gerçekten bilmiyosa ne yapacağız?
-hala anlamadın değilmi? o şeyler ona söylemek zorundaydı.ona mutkaka kehanet hakkında bilgi vermişlerdir.çünkü o şeyler sharpay'in daha güçlü olmasını istiyor.
-o şey dediğin ne?
-sharpay'in alfaları.sadece çok güçlü kişilerin alfası olur.en güçlü vampirin,en güçlü kurtun ve en güçlü büyücünün... ama sharpay bir melez olduğu için hem kurt tarafının hemde vampir tarafının alfası var.kurt tarafındaki bir kız ve tıpa tıp sharpay'e benziyo.
-ama sharpay'in vampir tarafı ağırlıklı.neden vampir tarafı ona daha çok benzemiyor?
-çünkü vampir olan kendisi ve kurt olanda ikizi.birbirlerinin tamamlıyorlar.yani her iki tarafta aynı kişi oluyor.vampir tarafına gelirsek,o bir erkek.
-erkekmi?
-evet.bir erkek.bu alfalar sahibi oldukları kişilere gelecek hakkında bilgi verirler ve ne yapmaları gerekdiklerini söylerler.ama gelecek her an değişebilir hatta değişme ihtimali çok yüksektir.bu o kişilerin elinde olan bişeydir,mesela sharpay gibi.kehanete göre sharpay çok güçlü bir vampirle,ablasıda çok güçlü bir kurtla birleşicek.ve dünya üzerindeki en güçlü kişiler onlar olucaklar.işte bu alfalar sharpay'in ve ablasının dahada güçlü olması için onlara bilgi veriyorlar.ama biz buna engel olmalıyız,onlar gibilerinin bizim dünyamızda yeri yok.onların dahada güçlenerek bizi yönetmelerine izin vermemeliyiz.işte bu yüzden alfaların onlara ne dediğini öğrenmek zorundayız.gelecekte olabilecekleri önlemek için...
-tamam anladım ama o zaman sharpay geleceği bilse bile değiştirebilir öylemi?
-evet,aynen öyle.sharpay'in rüyalarını kontrol ettiğimi biliyorsun değilmi?
-evet biliyorum.
-gözlerini açıyor ve rüyalar gerçekleşmeye başladığı an kendini durduruyor.rüyalarda gerçekleşmiyor.işte bunu sağlayanlar onlar.sharpay'in alfaları çok güçlü ve ben onlar yüzünden sharpay'i kontrol edemiyorum...
bu sözler karşısında şoka uğramıştım.demek benim rüyalarımı justin kontrol ediyordu ve onların tam olarak gerçekleşmeme sebebi alfalarımdı.ve hiç bişey bilmememe rağmen ben burda tutuyorlardı.harika!!
-uyanık olduğunu biliyorum sharpar.aç gözlerini! dedi justin.önce gözlerimi açmadım ama daha sonra bunun iyi bir fikir olmadığını düşünerek gözlerimi yavaş yavaş açmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melezin Hikayesi...
Vampire~Bu isimle yazılan ilk kitap~ Bu hikayenin açıklaması yok. Bütün eğlence içinde saklı Tüm haklar saklıdır ®