Drága Emma!

19 1 1
                                    

Ezalkalommal nem akartam házig menni a levéllel: jobbank láttam, ha itt hagyom, talán így nagyobb biztonságban lesz. Nem akarok sokat mondani, most mindösszesen egyetlen egy kéréssel fordulnék Kegyedhez!

Ha tudja, tudni véli, esetleg sejti, hogy ki lehetek, ki epekedem magáért, válaszoljon! Válaszoljon erre a levelemre. Ne úgy válaszoljon, ahogy azt egy hivatali forma megkövetelné, ne úgy írjon nekem, mint ahogy feljebbvalójának ír, de ne is úgy írjon, mintha magának az ismeretlen a senkinek írna. Levelében tükrözze azokat a gondolatait és érzelmeit, melyeket irántam érez. Én vágyódom Magára, mióta először megláttam; én nem tudok mit tenni azokon az estéken, amelyeken nem látom. Mindezt tudnia kell: egy szerelmes szív vár magára.

Ha hasonlóan érez, ha Önben talán csak egy piciny szikrája is fénylik bárrmiféle érzelemnek, ha a tavaszi szellők lágy fuvallatánál többet lát bennem, írjon egy levelet. Címezze meg nekem és adja oda a Theatre Esrownban legközelebbi látogatása alkalmával a jegyszedőnek. Adja oda neki, és ő eljuttatja majd hozzám sorait.

Teljes és tiszta szívemből remélem, hogy Ön is hasonlóan érez, remélem, hogy reménykedő szívem egyszersmind megtalálja az oly' régen áhított boldogságot és remélem, hogy gyöngéd karjait és csillogó szemeit egyszer az megcsodálhatom, mintha a sajátom lenne.

Ó szerelem! mily fürge s ifju vagy te!
S hatalmad bár oly befogadni kész,
Akár a tenger, nem hullhat beléd
Semmi, akármily szárnyaló legyen,
Ami ne lenne benned semmivé
Egy perc alatt!

Válaszát várja, hűséges rajongója

KL

PS A levelet ne felejtse odaadni! Ha megvan címezve, minden rendben lesz!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 14, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Nekem fontos vagy...Where stories live. Discover now