Mini PROLOG :)
Už to bude rok co je opustila. Rok co na ně vzpomíná. Má v sobě smutek ale i sílu. Je to nový člověk který se poučil ze svých chyb.Pohled Vaness
„Vanesso!? Běž dnes nakoupit nic tu není." Slyším volající hlas z kuchyně mého bytu. Nebydlím sama. Můj byt má z části pronajatý moje kamarádka, která se rozhodla chodit na vysokou školu.
„Nemůžeš tam dneska skočit ty?" Zavolám na ni z mého malého pokojíčku.
Uslyším kroky a následně vidím Anetu (moji spolubydlící) ve dveřích. „Já si myslím že by ti to aspoň trošku prospělo, celý den si tady zavřená tak aspoň běž nakoupit." Měla pravdu. Moje lenost je nepřekonatelná. Zvednu se z postele a začnu se hrabat ve své skříni.
„Tak já se jdu učit. Byla by si tak hodná udělala něco k obědu?" Byla na odchodu a já za ní zavřela dveře. Mám pocit že někdy to své učení využívá k tomu aby nemusela nic dělat.
Ze skříně vytáhnu černé legíny a nějaké tričko. Když se prohrabuji mezi mikinami narazím na tu jednu. Mikina s nápisem Calvin Klein, kterou jsem před rokem omylem sbalila, když jsem odcházela pryč z tábora. Byla Matyho, ale já se nikdy nedostala k tomu mu ji vrátit. Nejspíš to bylo tím že jsem netušila kde je, ani kde bydlí. Mohl se přeci přestěhovat, sám mi jednou říkal že nad tím uvažoval. Mikinu jsem vrátila zpátky na své místo, popadla jsem tašku a peněženku, své boty a mohla jsem vyrazit.
Opustila jsem byt a sešla pět pater. Dostala jsem se až k nejbližší večerce kde jsou ty "nejpříjemnější" prodavačky. Vezmu ty nejpotřebnější věci a naházím je do košíku. Zvedám se ze země, jelikož jsem si potřebovala vzít jedny solené brambůrky. Najednou se mi z nízkého tlaku zamotá hlava a podlomí se mi kolena.
„Jsi v pořádku?" Zeptá se mě osoba kterou vidím naproti mě. Kývnu hlavou za kterou se držím rukou. Stále se ještě motá, ale už je to o trošku lepší. Dotyčná osoba sponzoruje že se snažím pohnout a tak mi pomůže se opět postavit na nohy.
„Jsem Dominik." Řekne a já až teď k němu zvednu hlavu.
„Dominiku!?"
„Vanesso!?"
Na vaše přání je tu pokračování. Snad se bude líbit. Snad se vám taky líbí tahle kapitola.
KIKINA :))
ČTEŠ
Silná (Mattem, Moon)
FanfictionPokračování příběhu UZAVŘENÁ. Dívka která se zcela změnila. Je silnější. 12/2/21- #2 - czechrepublic 4/5/21- #3- youtube