4.|Takahashi Misaki

170 6 4
                                    

Szereplő: Takahashi Misaki
Típus: x reader
Anime: Junjou Romantica
Words: 963
Írta: B

Szerelmes vagyok ebbe a fiúba, de komolyan, egyébként nem tudom mennyire sikerült Misakit alakítanom, szerintem semennyire, de mivel szeretem a boit kiteszem.

______________


Sokan kérdezhetnék azt, hogy miért állunk kint a nagy kapunál, mindenki útjában a barátnőmmel együtt, miközben az említett egy fiút keres a nagy tömegben, és az én kezemet szorongatja. Ha én tudnám a választ, szíves örömest válaszolnék, azonban abba a problémába estem, hogy konkrétan gőzöm sincs, hogy mit keresek én itt.

-Takahashi-senpai!-kezdett el rohanni, én pedig elképedve mentem utána, mivel konkrétan rángatott magával.

-Hana, ne már.-szóltam rá, amikor megláttam, hogy eközben egy piros sportkocsi közeledik, de Hana úgy tett mint aki meg sem hallja.

-Inkább örülj, hogy az uradhoz viszlek.-vigyorgott rám egy pillanatra, majd visszafordult és az éppen felénk kérdően pislogó fiú elé rohant.-Na szóval, egyszer.-engedte el a kezemet, majd Todo mellé állt, és megfogta a kezét, aztán  egy puszit nyomott a barátja arcára.-Kétszer.-nyújtotta ki felém a nyelvét, majd Todo felé fordult.-Gyere egy picikét.-nézett fel a barátjára mosolyogva, mire ő szinte egyből vette az adást és egy "mennem kell" kijelentéssel intett Misakinak, majd elindult Hana mellett, mi pedig így ketten maradtunk.

-Szia baba.-köszönt végül halkan, miután felébredt a sokkjából majd közelebb lépett hozzám és óvatosan átölelt.

-Szia.-szóltam halkan, és egy mosollyal az arcomon öleltem vissza a barátomat, eközben pedig beszívtam kellemes illatát.-Mindjárt megjelenik mögöttem a lakótársad.-tettem hozzá mellékesen, ami miatt éreztem, hogy megdöbben, de mielőtt bármit is tudott volna mondani folytattam.-Láttam, ahogy erre kanyarodik a kocsival.-

-Nem baj.-szólt végül és szorosabban fogott magához.-Megígértem, hogy ma a tiéd vagyok, és ezt Usagi-san sem akadályozza meg.-

-A múltkor is ezt mondtad.-néztem fel rá nevetve, felidézve azt, hogy a múlt héten is megígérte nekem, viszont ahogy Usaminak elkezdte felvázolni a tervét, nem egyezett bele és konkrétan a kabátja nyakánál fogva húzta, majd bevágta a kocsiba és elhajtott ezzel keresztül húzva a terveinket, de persze ez miatt nem haragudtam rá, hiszen nem az ő hibája.

-De akkor egymás mellett álltunk, most meg ölellek, szóval nem hiszem, hogy egykönnyen elrángat.-adott puszit az arcomra.

-Hé, szóval csak ezért ölelsz?-húztam fel a szemöldököm, miközben próbáltam visszafogni a mosolyomat.

-Tudod, hogy nem.-mosolygott le, majd lehajolva hozzám apró puszit adott az ajkamra, amit mosolyogva viszonoztam. 

-Misaki.-szólalt meg hirtelen mögöttünk az előbb emlegetett férfi.-Mi lenne ha nem turbékolnál, hanem inkább beszállnál a kocsiba és haza mennénk?-nem láttam de szinte tudtam, hogy karba tett kézzel áll az autójának támaszkodva, miközben átnézve rajtam Misakit nézi.

-Usagi-san, éppen most beszéltem meg a barátnőmmel...-emelte ki a barátnőm szót ami miatt akaratlanul is egy vigyor kúszott fel az arcomra.-..hogy elmegyünk valamerre, szólni is akartam, hogy ma később érek haza mint általában.-

-Azt hittem megbeszéltük már ezt a múltkor.-válaszolt és érezni lehetett a levegőben, hogy kezd ideges lenni, ez pedig okot adott nekem arra, hogy ne merjem elengedni a barátomat, hanem helyette szorosabban öleljem magamhoz.-Eleget vagytok együtt az egyetemen, most pedig gyere, nincs időm ilyenekre.-

-Akkor menj egyedül.-válaszolt szinte egyből.-Tévedsz, ha azt hiszed, hogy egész nap  együtt vagyunk, mert nem így van, konkrétan most látom a mai nap először [Név]-t.-

-Misaki..nem kell csak miattam ellenkezned vele, majd bepótoljuk valamikor menjél csak.-szólaltam meg halkan, amire egy pillanatra lepillantott rám, majd megrázta a fejét.

-Mondtam már, hogy a mai napomat veled töltöm.-tolt el magától annyira, hogy megtudja fogni a kezemet normálisan és megtudjon fordulni menetirányba.-Este majd megyek Usagi-san.-szólt még utoljára a férfihez, majd elindult ezzel maga után húzva engem ott hagyva az elképedt férfit, akinek nagy valósínűséggel először mondott, így ellent. 


-Mi a baj?-szorított r a kezemre Misaki, amire kirázódtam a gondolataimból, és ránéztem.

-Olyan bűntudatom van..helyetted is.-húztam el a számat.-Usami miatt.-

-De nem kell, hogy legyen.-kezdte el simogatni az ujjával, az előbb említett testrészemet. -Mindennap vele vagyok, egyetlen napot kibír egyedül.-nézett le rám mosolyogva, és közelebb húzott magához.-Szóval ne rágódj ezen, sokkal inkább azon gondolkodj, hogy hova menjünk ezután.-

-Nekem bárhol jó, csak veled legyek.-mosolyogtam fel rá, amit ő viszonzott, majd nem sokkal később közelebb lépett hozzám, és egy rövid csókot kaptam tőle az ajkaimra. Kezdek hozzászokni ahhoz, hogy Misaki egyre bátrabb mellettem, hisz ha pár hónappal vissza utazunk a múltba akkor hamar észre lehet venni, hogy föld és ég az akkori és a mostani viselkedése, ami az elején engem is meglepett. Hiszen ki gondolta volna, hogy egy mindentől is zavarba jövő, félénk fiú egyszer majd mer az utcán puszilgatni, megcsókolni vagy éppen megfogni a kezemet?  A gondolattól, elvigyorodtam, amit a fiú is észrevett és persze nem hagyott szó nélkül.

-Mi az?-

-Semmi.-vigyorogtam továbbra is, amire az előttem álló zavartan elnevette magát.

-Akkor min vigyorogsz ennyire?-

-Hát..csak úgy, belegondoltam, hogy mennyire más voltál pár hónappal ezelőtt.-

-Azért annyira nem vagyok más.-ölelte át a derekamat, ami miatt elnevettem magamat. 

-Persze annyira nem, de már nem izgulsz és nem jössz olyan hamar zavarba mint régebben.-léptem közelebb hozzá.-Például amikor rosszul kötötted be a cipődet és majdnem eltaknyoltál mellettem.-nevettem fel, amire a fiú játékosan megcsípte a oldalamat, amire megugrottam.

-Nem vicces oké?-mosolygott rám, miközben összedöntötte a homlokát az enyémmel.-Borzasztóan izgultam, mert féltem, hogy valamit elrontok és azt mondod, hogy inkább hanyagoljuk..-

-Soha nem mondtam volna és mondanék ilyet.-halkan kezdtem el beszélni, magam sem értem miért, csak azt gondoltam, hogy akkor az az odaillő hangsúly. -Hülye lettem ha ilyet mondok annak a fiúnak, akit szeretek.-

-Te már akkor szerettél?-tetette a meglepődőtett, mintha nem is sejtette volna.

-Igen, már akkor reménytelenül beléd zúgtam.-suttogtam.

-Hűha..-vette ő is visszább a hangsúlyát.-Én emlékszem, hogy akkor épp azon gondolkodtam, hogy mit láthat bennem egy olyan lány mint te.-mondta, amire elmosolyodtam...bolond.-Ne mosolyogj komolyan mondom.-

-Hogy járhatott ilyen hülyeség a fejedben?-mondtam ki azt amit gondoltam.-Nagyon sok minden miatt lehet szeretni téged, nagyon sok dolog miatt szeretlek Misaki.-mondtam neki, bár nem ez az első alkalom, hogy kimondom ezt a bizonyos szót, akkor is zavarba jövök, amit Misaki sokszor figyelembe sem vesz.

-Nagyon szeretlek ugye tudod?-

-Igen, tudom én is téged.-

Anime Oneshotok Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin