~ Felixs Perspektiv ~
Jag skickade iväg ett meddelande till Siran. "Kom över vetja." Stod det.Några minuter gick innan hon svarade.
"Visst. Kommer om 10. :)"Jag slängde ihop lite chips och godis sen i fredags.
Felicia var hos en tjejkompis och mina föräldrar var på kryssning då jag var ensam.
Dörrklockan ringde och jag skyndade mig dit.
När jag öppnade möttes jag av Sirans leende.
"Hej!" Sa hon glatt.
"Hej." Svarade jag lika glatt och hjälpte henne av med jackan.
Jag drog med henne till vardagsrummet och vi satte oss ner i soffan.
"Nå, vad ska vi göra?" Sa hon och log.
"Film?" Frågade jag och hon nickade.
"Vilken film?" La jag till.
"Överraska mig." Svarade hon och blinkade.
~ Sirans Perspektiv ~
Efter att jag svarat på Felix fråga log han busigt och gick fram till tv:n för att välja film.
Efter nån minut stoppade han in en skiva i tv:n och la fodralet på bordet. Jag tog upp det till mig och läste 'Annabelle'.
"Felix!" Småskrek jag och slog till honom lätt på axeln.
"Du ber om det." Skrattade Felix och började kittla mig.
"Slutaaa." Skrek jag och försökte vrida mig ur hans grepp men han var starkare än mig. "Sluta, sluta, sluta." Upprepade jag men Felix läppar stoppade mig från att prata mer. Med andra ord, han kysste mig.
När han väl släppte kyssen och mig så kollade jag chockat på honom.
"Förlåt." Sa han lågt och vände bort blicken.
Utan att tänka tog jag min hand under hans haka och vände hans blick mot mig. Jag pressade ivrigt mina läppar mot hans och han mottog kyssen hastigt.
Kyssen övergick till hångel och tillslut låg jag och Felix i sked på soffan och hånglade. Hans tröja låg på golvet och hans magmuskler kändes mot min mage.
Felix händer låg delvis på min rygg och delvis på min rumpa. Gång på gång klämde han till den.
"Vilken trevlig kväll." Sa Felix och log sexigt.
Jag kysste honom igen, och igen, och igen. Våra tungor brottades inne i Felix mun och jag kände hur klämde på min rumpa. Efter ca 30 minuter av vårt hånglande kände jag hur Felix blev hård och jag kunde inte låta bli att skratta. Samtidigt som jag mötte Felix blick såg jag vad han ville.
Jag reste mig upp och drog med honom upp till hans rum. Jag tryckte upp honom mot väggen och kysste hans hals.
____Kommer nog en till Dirty Del snart 🙊😏
YOU ARE READING
Just Memories
Fanfiction|| Färdigskriven || Fortsättning på The Lost Angel. Rekommenderar att ni läser den först! *** Melinda är 16 år. Hon har ingen familj. Hon bor hos Ogge, Oscar Molander från The Fooo Conspiracy. Hennes liv vänds upp och ner. Felix, Oscar och Ogge är...