~ Ogges perspektiv ~
• O B S DIRTY DEL •
Våra stön blev högre.
Jag drog av mig mina egna byxor och hjälpte Melinda med sina.
Jag kysste längs hennes mage, ner till naveln och bet i hennes troskant.
Hon stönade högt.
Jag kysste hennes läppar igen istället och dämpade stönen.
"Vi är iallafall ensamma hemma!" Sa jag lågt innan jag knäppte upp hennes bh och slängde iväg den.
Melindas fingrade på min kalsong.
Klart drog jag av den, Melindas trosor också.
Jag började tveka, tänk om hon inte ville.
"Äru säker?" Sa jag lågt och Melinda nickade hastigt.
Då fortsatte jag kyssa henne, och ivrigt tryckte jag in min grej i henne. Hon stönade högt, nästan för högt.
Låga "aj" hördes mellan stönen.
Jag körde först sakta, men ju ivrigare jag blev desto snabbare gick det.
Jag började svettas och Melinda också.
Hennes naglar rev min rygg, det gjorde ont men det var en skön smärta. Jag vet inte om det är blod eller svett som rinner på min rygg. Melindas naglar har iallafall rivit sår på mig rygg.
Hennes stön gjorde mig ivrigare för varje sekund.
Nu kunde jag känna hur jag kom. Vätskan rann ut i Melinda och jag andades högt.
Melinda andades ut och stönade högt en sista gång.
Jag drog ut min grej och fiskade upp våra underkläder som vi båda drog på oss snabbt.
Jag skyndade mig ner och hämtade P-piller och vatten åt Melinda.
"Här." Sa jag och räckte fram det till henne. Hon kysste mig lätt innan hon åt upp tabletten och drack upp vattnet.
"Allt okej?" La jag till och satte mig ner bredvid henne.
"Ja.." Nickade hon och lutade sitt huvud mot min axel. Jag la armen om henne.
"Så det gör inte ont? Än?" Frågade jag osäkert.
"Nej, inte än." Svarade hon. Jag lutade henne bakåt och la täcket runt oss båda.
"Då får du säga till." Sa jag innan jag kysste hennes panna. Hon kröp närmare min kropp och la armarna om mig. Jag gjorde det samma om henne.
____Jag är sämst på att skriva Dirty. 😂
STAI LEGGENDO
Just Memories
Fanfiction|| Färdigskriven || Fortsättning på The Lost Angel. Rekommenderar att ni läser den först! *** Melinda är 16 år. Hon har ingen familj. Hon bor hos Ogge, Oscar Molander från The Fooo Conspiracy. Hennes liv vänds upp och ner. Felix, Oscar och Ogge är...