Del 20

270 14 0
                                    

~ Melindas Perspektiv ~

Ogge hade precis dragit till studion så jag passade på att ringa Siran och Madde. 

Madde och jag har inte träffats på sjukt länge och det ska bli kul att ses igen.

Jag drog iväg ett snabbt meddelande i våran gruppchatt som löd "Jag behöver massa kramar! Kom till Ogges hur för han är i Studion och sen kommer han ta hit dom andra killarna så kan vi kolla film!" 

Både Siran och Madde svarade med ett snabbt Toppen! 

Jag plockade fram lite chips och godis som jag ställde i Ogges rum.

Ca 15 minuter senare knackade det på dörren. Jag småsprang dit och öppnade. Där stod Siran och Madde med massa snö i håret.

"Haha vad har ni gjort." skrattade jag fram och lät dom in.

"Snöbollskrig.." suckade Madde. Dom hängde av sig jackorna och skorna, sen blev det gruppkram innan vi sprang upp på Ogges rum. 

"Nå jag har missat en del antar jag!" påpekade Madde när vi satt oss ner i sängen. 

"Haha jaa en del." svarade jag.

"Berätta!!" utbrast hon och Siran började skratta. 

"Haha vad ska jag berätta?"

"Först: vem är killen du är med 24/7? Och vilka är hans otroligt heta kompisar?" 

"Ehh killen heter Oscar men kallas Ogge. Hans kompisar är Omar, Oscar och Felix. Felix är då Sirans kille." förklarade jag hastigt och log. 

"Vem är det med fluffet?"  sa Madde lågt och försökte att inte rodna. 

"Oscar, ska du haffa eller?" svarade jag och flinade.

"Kanskeee." 

______

Kommer ett till kapitel snaart <3 

Just MemoriesWhere stories live. Discover now