-Milay-
''Hey sende kimsin?''diye sordum karşımdaki rimelleri akmış korkunç görünen kızı.Kız bi anda yanıma koşup saçımdan yakaladı.Bir yandan da ''Seni sürtük.Demek Araf bu yüzden benden uzakaştı.Bana bak kızım ben Arafa sana yedirmem anlıyo musun?Sende geçici bi kaç günlük sürtüklerdensin ama ben kalıcıyım bunu aklına sok.''diye baırıyordu.
''ya sen nasıl bi manyaksın bıraksana beni''
''Milay,Asu''Abim kıpıda durmuş şaşkınca bize bakıyordu.Sonunda aklına bizi ayırmak gelmiş olacak ki hemen yanımıza geldi.
''Asu ne yaptığını zannediyorsun sen?Ayrıca ne işin var burda?''
''Demek bu yüzden beni hep geri çevirmeye başladın.Bu sürtük yüzünden.''
''Ya kızım sen nasıl bi malsın ben sürtük filan değilim bak senin bana sürtük diyen o dilini koparır müsait bi tarafına mo-''diye araya giricekken abim sözümü kesti.''Yeter ya bi susun.Asu senin o sürtük dediğin kız benim kardeşim.Aşağıya gel seninle sakince konuşalım.Milay sende boynuna bi yarabandı filan yapıştır.''Boynuma ne olmuştu ki?Hemen banyoya koştum.Aynadaki görüntüme baktım.Ohaa orospuya bak ya.Boynumu nasıl çizmiş.Bi de kanıyo off off.Hemen çiziğe panuman yapıp yarabandı yapıştırdım.Aşağıya indiğimde Asu denen pislik kapıdan çıkıyordu.
''Abi kimdi o kız?''
''Bikaç kez birlikte olduğum kızlardan biri işte.Kendi kendine sevgili olduğumuzu filan düşünmüş.''
''Fazla duygusuzun abi ya''Abim bana cevap vereceği sırada telefon çaldı.Karşı taraf uzun süre konuştuktan sonra abim ''Hemen geliyorum'' diyip kapıya yöneldi.
''Abi nereye gidiyosun ya akşam oldu beni yalnız mı bırakıcaksın?''diye duygu sömürüsü yaptım.bu her zaman işe yarardı.
''Milay bi arkadaşını ara ve onda kal bu akşamlık benim önemli bi kaç işim var canım.Korumalar seni götürür.''
Sanırım bu sefer işe yaramadı.Bu kadar önemli ne olmuş olabilirdi ki?Abimin unuttuğu bi şey var.Benim burda hiç arkadaşım yok ki.Telefonumu alıp kimi arasam diye düşündüm.Acaba Masal Kafeyi arasam Işıl ve Güneş beni evlerine alır mı ki?Şansımı denemek için telefonu elime aldım ve numarayı tuşladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyacılık Oyunu(Düzenlenecek)
Teen FictionBir tarafta dünyaca ünlü iş adamının güzel, egoist, asi ve cesaretli ikiz kızları diğer tarafta dışarıdaki insanlar tarafından korkulan ama gerçekte çılgın iki dost olan bi mafya.Sizce bu ikililer nasıl bir araya gelebilir?