'...biliyorum...'

531 42 0
                                    

-Araf-

''Ne kıskanıcam kzım ya neyse benim çok işim var gitmem gerekiyor.''

''Daha yemekler gelmedi abi nereye?''

''Yapmam gereken işler var sen benimkini de yersen''Telefonumu alıp masadan kalktım.Arkamı döndüğümde bi şeye çarptım.Ya da birine....

-Işıl selin-

Müşterinin siparişlerini masaya bırakırken kısa ama eğlenceli sohbet ettik.Yaklaşık benim yaşıtlarımda duruyordu ve ahh çok yakışıklıııı.Mutfak penceresine doğru ilerlerken bi şeye çarptım.Aptal kafam önime bakmazsam çarparım tabi.Neye çarptıysamda taş gibiymiş.Belimde de bi el hissettim sanki.....Ne zaman kapadığımı bilmediğim gözlerimi araladığımda dikkatle bana bakan mavinin en derin tonundaki gözlerle karşılaştım.Hemen toparlandım.O pozisyonda daha fazla kalamazdım sonuçta yani tamam yakışıklı çocuk ama....Yere düşen tepsiyi aldıktan sonra ''Çok özür dilerim'' dedim.Hiç cevap vermeden çekip gitti.Ohaa ya insan bi önemli değil filan der.Bu nasıl bi öküzlüktür????Öküzün kalktığı masada oturan kız bana bakıyordu.''Abim adına özür dilerim'' diyip gülümsedi.''Abin??''.''Evet az önce çarptığın öküz benim abim olur kendisi.Bu arada ben milay.''dedi elini uzatarak.

''Memnun oldum.Bende-''

''Kim olduğunu biliyorum,Işıl Selin Özalp.Magazinde görmüştüm.''Cevap veremeden aşçının beni çağırmasıyla mutfak penceresine gittim.Siparişleri alıp az önce konuştuğum kızın masasına ilerledim.Yiyecekleri masaya koyduktan sonra 'afiyet olsun'diyerek işimin başına döndüm.

-Akın-

Aşağıda sıkılınca yukarıya çktım.Kızların garsonluk yapabileceğini hiç düşünmemiştim.Kurduğumuz küçük sahneyi hazırlamaya başladım.Arada bir canlı müzik yaptığımızdan küçükte olsa bir sahne kurmuştuk.Sahnenin hazır olduğunu düşündüğümde Işılı çağırdım.Sesi müthiş ve şarkısöylemeye bayılır.Gitarımı aldım ve şarkıya giriş yaptım.

(burda Auburn-Perfect two şarkısını açın lütfen)

Şarkıyı çalarken gözüme bir kız takıldı.Göz göze geldiğimizde beni hiç takmadan telefonuyla uğraşmaya devam etti.BENİ TAKMADAN.Burdaki çoğu kız sadece  beni ve yankıyı görmeye gelirken o hiç takmadı.İkinci şarkıyı çaldıktan sonra kısa bir ara verdik.Sahneden inip beni takmayan kızın yanına ilerledim.Sandelyeyi ekip oturduğumda kafasını kaldırıp bana baktı.Kaşları çatıldı ve yüzü düştü.Çantasını alıp kalktı ve kafeden çıktı.Bu da neydi şimdi??

Mafyacılık Oyunu(Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin