-Araf-
Anayolda hızla ilerlerken baray ve koruma arabaları da beni takip ediyordu.Tunç beyin evine yaklaşmışken Işılı gördüm.Birkaç adam onu arabaya bindirdikten sonra arabayı çalıştırdı.Telefonu çıkartıp barayı aradım.
''Işılı mı götürüyorlar?''
''Sanırım evet.Bir koruma arabası benimle gelsin sende diğerleriyle Güneş ve milayın yanına git.''
Telefonu kapattıktan sonra öndeki arabaya yetişmek için hızımı arttırdım.Takip edildiklerini anlamş olacaklar ki daha da hızlandılar.
-Baray-
Eve geldiğimde kızları endişeyle solanda otururken buldum.Milay beni görür görmez boynuma yapıştı.Güneş ise ağlamaktan kızarmış gözlerini korumalardan birinin üstüne dikmişti.Tabi ya onu kaçıranlardan biri bu koruma.Adama başımla gitmesini işaret ettim.Kızların oturduğu koltuğun yanındaki tekli koltuğa oturdum.
''Abim nerede Baray?''Milayın sorusunu cevapsız bıraktım.Konuşamıyordum.Güneş...
Fotoğraflarda olduğundan çok daha güzeldi.Uçsuz bucaksız okyanusu andıran mavi gözleri ağlamaktan kızarmış,koyu kahve saçları karışmıştı ama bu güzelliğini gizleyemiyordu.O da gözlerini benimkilere kitledi ve daha sonra ''Sen kimsin,o az önce gönderdiğin adam daha önce beni ve ikizimi kaçırdı ne işi var burada?Abim nasıl?Neler olduğunu anlatacak kimse yok mu?''
lHerşeyi baştan sona anlattım.Her şeyi...Güneş kardeşinin kaçırıldığını öğrendiğinde yerinden kalktı ve kapıya fırladı.Açmadan kapıyı kapattım ve güneşi kapıdan uzaklaştırdım.
''Çekilsene ya''
''Nereye gidiyorsun bu saaatte?Şimdi yat biraz dinlen yarın-''
''Yarın ne?Kardeşim yok,abim vuruldu,daha önce hç tanımadığım insanlarla aynı evdeyim ve yat uyu mu diyorsun?Çekil önümden''
''Araf kardeşini bulmaya gitti işte.Sen ne yapabilirsin ki?''
''Araf kim ya?Çekil surdan ben bulurum kardeşimi''
Uzatmadan kapıyı açtım.Dışarıya çıktığında bende arkasından takip ettim.Birkaç adım attıktan sonra yere yığıldı.Hemen yanına gidip kucağıma aldım.Eve geri dönüp odasına yatırdım.Milay ''İlaç işe yaradı.'' dedi
''ne ilacı verdin kıza?''
''Uyku ilacı.Biraz dinlenmeye ihtiyacı olduğunu düşündüm ve sen gelmeden önce ona ağrı kesici diye verdim.''
Milay cümlesini bitirip odadan çıktı.Bende Güneşi seyretmeye başladım.Bu kız beni ne kadar çabuk etkilemişti?
-Işıl-
Gözlerimi kırpıştırarak açtım.Neredeydim ben?Harabeye dönmüş bir odada ellerim kollarım bağlı oturuyordum.Karşımda sandalyede oturmuş beni izleyen genç bir çocuk var.
''Günaydın uyuyan güzel.''
''Sen-''
''Ben kimim diye mi soracaksın?Daha ben bilmiyorken sana nasıl açıklama yapabilirim ki.Ama senin kim olduğunu çok iyi biliyorum.Tunç beyin biricik kızlarından birisin ve Arafın o çok değerli arabasını hurdaya çeviren kızsın.''
''Araf kim ya''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyacılık Oyunu(Düzenlenecek)
Ficção AdolescenteBir tarafta dünyaca ünlü iş adamının güzel, egoist, asi ve cesaretli ikiz kızları diğer tarafta dışarıdaki insanlar tarafından korkulan ama gerçekte çılgın iki dost olan bi mafya.Sizce bu ikililer nasıl bir araya gelebilir?