"Seliiiiiiiin kalk artık mal.Üniversitenin ilk gününden geç kalcan.Ya hala uyuyo kızım kalksan."
Götüme yediğim sert tekmeyle yataktan düştüm. Benim sevgili ikiz kardeşim ve onun uyandırma yöntemleri.Anlamıyorum nasıl bu kadar erken kalkıyo lan bu kız? Nerde benim çalar saatim? Siktir okula geç kalcam.Hemen yorganı üstümden attım ve dolabıma ilerlemeye çalıştım.Evet çalıştım ve olmadı çünkü benim sıcacık yorganım ayağıma dolandı. Biricik kardeşimin anırması eşliğinde dun akşamdan hazırladığım elbisemi giydim.Kalemimi ve parlatıcımı da sürdüm.İşte hazırım.Yatağımda oturmuş telefonla oynayan ikizime baktım.Adı selen.Bugün ikimizinde üniversitedeki ilk günü.Aynı üniversite de ben mimarlık bölümünü selen de psikoloji bolumunu kazandı.A-OOV geç kalıcaz.
"Selen bırak telefonu geç kalıcaz. "
"Tamam."
Evimiz merkeze biraz uzak.Ormanın içinde bodrum katıda sayarsak 2 katlı epey guvenlikli bi ev.Babamın işinden dolayı evimizin her yerinde korumalar var.Merdivenlerden yukari ciktigimizda (odam bodrum katta gencler ;)) babamla abim kahvalti masasinda sohbet ediyorlardi.Evet bi de abim var.Kendisi acaip maldır.Adı Yankı.Bi de çok çapkın.Anlamıyorum kizlar bunun nesini beğeniyo?Babam Tunç Özalp.Kendisi dünyaca ünlü Özalp holdingin sahibi olur.Annemse ben ve selen 6 yaşındayken öldü.
Selen"baba biz çok geç kaldık.Hemen çıkıyoruz."
Babam"Tamam kızlar.Bugün okula sizi yankı bırakıcak.Ha bu arada ilk gunden kavga istemiyorum.Anlasıldı mı güneş ve ışıl?"
"Baba artik çocuk degiliz."
Babam"size belli olmaz ışıl ben bi uyarıyım yine de."
"Yankı tıkınman bittiyse çıkalım artık."
Yankı"gelshdkdim."
Selen"ağzını kapa hayvan."
Şimdik diceksiniz ki güneş ve ışıl kim? Güneş selen özalp ve ışıl selin özalp.Sadece yakın olduğumuz kişiler bize ikinci isimlerimizle seslenir.Selenle dış kapıya ilerledik ve ding dong.Zamanlamamız bi harika.Çalışanlara fırsat vermeden kapıyı açtım.Karşımda bir adet gülen suratlı Akın duruyodu.Akın bizim çocukluk arkadaşımız. Onunla mezarlıkta tanıştık.Ailesini trafik kazasında kaybetmiş.Onları ziyaretetmeye gittiğinde mezarlıkta bizi görmüş ve yanımıza gelmişti. O günden beri hep birlikteyiz.Normalde o da bizim evde kalıyo ama bi kac günlüğüne ankaraya gitmek zorunda kaldi.Biz Akınla kapıda özlem giderene kadar yankı yemegini tıkanmış yanımıza gelebildi.Zavallı akınıdadaha yeni indiği arabasına geri sürükledik.Ben akının selen de yankının arabasına bindi.Maalesef şuanlık arabalarımız yok ama yakında olucak.
"Okulun ilk günü.Heyecanlı mısın?"
"Biraz.Yani hep bunu hayal ettim.Tek hedefim iyi bi mimar olmaktı.Sanırım başarıyorum."
"Hepimizin hedeflerine ulaşması güzel."
"Hey siz hedeflerinize kendi emeğinizle ulaşmış olmuyosunuz.Sonuçta sizinki özel üniversite. "
Akınla abim istedikleri bölümü kazanamadıklarından özel bi üniversite de inşaat mühendisliği okuyolar.Selen ve ben üniversiteyi kazanana kadar havalarından geçilmiyodu.Yok biz mühendisliği kazandıkda şöyle böyle.Aslında babam bize de özel üniversite de okumamızı söylese de kabul etmedik.Egoist olabilir ama zengin züppe değiliz ve genelde ordakilerin hepsi kendini beğenmiş züppelerden oluşuyo(lütfen özel okula gidenler alınmasın).Bu yüzden lisede baya kavga ettik ama babam her seferinde biraz daha para verip okuldan atılmasımı engelledi.Özel okuldu ama disipliydi.Lisede yaşadığım anılar gülümsememe sebep oldu.
"Neye gülüyorsun?"
"Aklıma lisede yaşadıklarım geldi."
"Sağına bak."
Sağa baktığımda hayalini kurduğum üniversitenin önünde olduğumuzu farkettim.Selen çoktan arabadan inmişti.Onun yanında durdum.
"Yeni maceralara var mısın ikiz?"
"Macera nerde biz orda kardeşim."
º○º○º○º○º○º○º○º○º○º○
Farkındayım biraz sıkıcı oldu ama ilk bölüm olduğundan ne yazacağıma karar veremedim.Bilgisayarımda problem olduğundan tabletten yazıyorum bu yüzden karakterlerin resimlerini yükleyemiyorum ama en kısa zamanda yüklemeye çalışıcam.Karakterlerin gerçek isimlerini:
IŞIL SELİN ÖZALP 》VİKA LEVİNA《
GÜNEŞ SELEN ÖZALP 》EMİLY RUDD《
YANKI ÖZALP 》LUKE HEMMİNGS《
AKIN TUNÇ 》CHRİSTOPHER MCCRORY
ARAF TILSIM 》BEN BOWERS《
BARAY ÇAĞRIN 》VİNİ UEHARA《
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyacılık Oyunu(Düzenlenecek)
Fiksi RemajaBir tarafta dünyaca ünlü iş adamının güzel, egoist, asi ve cesaretli ikiz kızları diğer tarafta dışarıdaki insanlar tarafından korkulan ama gerçekte çılgın iki dost olan bi mafya.Sizce bu ikililer nasıl bir araya gelebilir?