-Güneş selen-
Akın sahneden inip bi kızın masasına gitti.Kız hç takmadan telefonuyla uğraşmaya devam etti ve kısa bi süre sonra kalkıp gitti.Akında kızın arkasından bakakaldı.Yüzündeki o ifadeyi görünce kahkaha attım.Işıl yanımdaki sandeyeye oturup ''neye gülüyorsun?''diye sordu.''Akın ahahhahahahahah''.Gülmekten cümlenin devamını getiremedim.Işıl ''Haa sen kızın akını takmadan kalkıp gitmesine gülüyorsun'' diyip güldü.''Akının havasını aldı.''
''İyi bi kıza benziyor aslında ben ona servis yaparken biraz kouşmuştuk.Adı milay'mış da akın niye o kızın masasına gitti acaba?''
''Bİlmem ama gidip soralım.''
Akının yanına gidip oturduk.Müşterlerle zaten diğer garsonlar ilgilendiği için rahattık.Yüzü düşmüş düşünceli bi şeklde oturan akının gözlerinin önünde elimi salladım.''Dünyadan akına,Dünyadan akına Aramıza geri dön istersen.''
akın''O kız kimdi?''
Işıl''Aaaaa hangi kız?biz kız filan görmedik ki''
Akın''Dalga geçmeyi bırakın.Kızdaki havaya bak ya.Burdaki herkes benim masalarına oturmam için yalvarıyo ama hanfendi kalkıp gitti.Onu tanıyo musunuz?''
Işıl''Belki evet belki hayır?''
akın''Ne istiyorsun söylemek için?''
''Aslında çok bi şey istemiyoruz.Sıkıldık ve bizce ilk günden bu kadar çalışmak yeter.''
''Tamam nereye istiyorsanız gidin''
''Peki araba????''
Akın ufflayarakayağa kalktı ve kapıya ilerledi.Bizim ehliyetimiz olmadığından tabikide o bizi istediğimiz yere bırakıcak.Arabaya bindik.Yaklaşık İki saat sonra alışveriş merkezine geldik.Arabadan inecekken akın durdurdu.
''Kızın adı???''
Işıl''Milay ama soyadını bilmiyorum artık kızı bulunca sorarsın''
Arabadan inip alışveriş merkezine girdik.Sinemaya gitmeyi düşünüyorduk.Direk en üst kata çıkıp biletlerimizi aldık.Filmin başlamasına daha bir saat vardı.O arada yemek yiyip sinemaya girdik.
-Milay-
Çocuktaki öz güvene bak ya.Bi de gelip masama oturdu.Kafeden çıktıktan sonra eve gelmiştim ve geldiğimden beri o öz güven patlaması yaşayan çocuğu düşüünüyorum.O sahnede şarkı söylerken yan masadaki kızların onun hakkında konuştuğunu duymuştum.Yok ok yakışıklıymış,yok çok karizmatikmiş,Yok öyleymiş,yok böyleymiş.Aman banane ya ben niye bu kadar sinirlendim ki.Neyse Işıl şarkı söylerken onu videoya çektim ve abime attım.Bence o Işıldan birazcık da olsa hoşlanıyoooooo.Zaten hoşlanmasa Işıl müşteriyle konuşup gülerken niye sinirlenip gitsin ki???Düşüncelere dalıp kendi kendime gülerken odamın kapası açıldı ve içeriye biri girdi.Bu da kim???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyacılık Oyunu(Düzenlenecek)
Roman pour AdolescentsBir tarafta dünyaca ünlü iş adamının güzel, egoist, asi ve cesaretli ikiz kızları diğer tarafta dışarıdaki insanlar tarafından korkulan ama gerçekte çılgın iki dost olan bi mafya.Sizce bu ikililer nasıl bir araya gelebilir?