|7|

108 5 1
                                    

Jak dotarliśmy do departamentu tajemnic to Harry musiał znaleźć coś co widział we śnie, a także chciał odnaleźć Syriusza Blacka. Tylko jak chcieliśmy już wracać to ktoś nam przeszkodził a tą osobą był ojciec Dracona, który okazał się być śmiercożercą.
-Gdzie jest Syriusz?- zapytał się go.
-Pewnie chciałeś zauważyć różnicę między snem, a rzeczywistością. Widziałeś tylko to co Czarny Pan chciał żebyś to zobaczył, a teraz daj mi przepowiednie.- powiedział Lucjusz Malfoy.
-Zniszcze kiedy komuś coś zrobisz- odpowiedział Harry.

Jak tak powiedział to usłyszeliśmy dziwny śmiech, a to Bellatrix Lestrange wraz z moją matką.
Moja mama nazywała się Dorcas Meadows, ale mój tata naszczęście zamienił te nazwisko matki na jego i wtedy była na nas zła. Jak taty nie było to mnie matka wtedy torturowała i mówiła mi, że mam nic nie mówić tacie. Jak mi się udało przekazać taką informację tacie to z nią się zerwał i wziął wtedy mnie do swojego domu. Miałam wtedy 9 lat. Jak matka w tedy się pokazywała się nam nawet nie była razem z nami w święta to usłyszałam od taty, że służy Czarnemu Panu.

-Potrafi się bawić, mały Potter- powiedziała Bellatrix

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

-Potrafi się bawić, mały Potter- powiedziała Bellatrix.
-Bellatrix Lestrange-powiedział Neville.
-Neville Longbottom. Jak tam rodzice??- zapytała się Lestrange.
-Przestań mu to przypominać Lestrange. Oh! Witaj córko, ale urosłaś. Mam nadzieję, że trafiłaś do Slyttherinu- powiedziała najpierw do niej, a potem mówiła do mnie matka.
-Trafiłam do Gryffindoru i tym żyje mam tam przyjaciół. Nawet nie mów do mnie córko, bo moją matką już nią nie jesteś. Moja matka by mnie tak nie torturowała jak miałam wtedy 9 lat i by nie była u boku Voldermorta- odpowiedziałam jej.
-Śmiesz wymawiać jego imię plugawy mieszańcu- wracając się do mnie tak Bellatrix Lestrange.
-Mam nadzieję, że to cię nauczy smarkulo i dobrze, że nie jesteś już moją córką, bo bym z tobą nie dała  rady jak teraz twój ojciec- odpowiedziała mi moja matka.
-Przestań tak wrócić się do mojego taty- powiedziałam to ze złością i wyciągnęłam wtedy różdżkę, ale naszczęście Harry mnie powstrzymał.
-Radzę żebyśmy się wszyscy opanowali zgoda. Chcemy tylko dostać przepowiednie- powiedział Lucjusz.
-Dlaczego Voldemort chciał, aby wpadła w moje ręce- zapytał się Harry Lucjusza.
-Przepowiednie może dotknąć ta osoba, która ją dotyczy. Więc miałeś szczęście Potter. Nie zastanawiałeś ci nigdy dlaczego masz blizne na czole lub nie mógł cię zabić jak byłeś niemowlęciem
- odpowiedział Lucjusz
-Czekałem 14 lat-powiedział Harry.
-To wiem- odpowiedział mu Lucjusz Malfoy.
-Ale mogę czekać na to dłużej. Już!!!- powiedzial Harry.

 Już!!!- powiedzial Harry

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
OLIVIA LUPIN ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz