"Ah,küçüğün kim genç adam?"
Dedi yaşlı ve bakımsız adam gözleri yorgunluktan çökmüş ve omuzlarında derman kalmamıştı,önündeki mendil standında bir kaç mendil yer alıyordu tozlu küçük bir kasanın tersiyle yapılmış bir stand.
"Yoongi"dedi nefes nefese büyük olan
"...Benim Peri'm Yoongi"Yaşlı adamın gözündeki ufak umut ışıkları da söndü.
"Ah,Yoongi,günlerce her akşam yemek getirir kendine yeteceği kadarını yer, gerisini ise bizlere paylaştırırdı."
"Kalbi güzel zavallı Yoongi,günlerce yemek bulamadı,hangi kapıya gitse kovulmuş ve polislere yakalanmamak için kaçmış.Günlerce yaşadığı açlığı çelimsiz vücudu kaldıramadı,"
Yaşlı adam bir iç çekti,devam etti konuşmasına, "Bizi hastaneye almazlar oğul,biz yoksuluz,bizleri insandan saymazlar.Götüremedik onu hastaneye zavallı çocuğu ölümüne bırakmak zorunda kaldık."
Jimin gözleri olabildiğince büyümüş bir şekilde adama baktı
"Ne?!!" nidası koptu kurumuş dudaklarından,"Küçüğüme ne oldu?"
Yaşlı adamın gözlerinden bir kaç damla yaş aktı, "beni ona götür!" diye haddinden fazla yüksek sesle bağırdı Jimin
"Tamam" dedi adam kaşlarını çattı "Ama ona zarar verme" yaşlı adam da biliyordu ki genç olan Perisi diyerek adlandırdığı minik Yoongi'sine asla zarar vermeyecekti ve de pişmanlığı ile kahroluyordu.
Jimin başını hızlı hızlı salladı, gözlerinden yaşlar akıyor,dudakları arasından kopan hıçkırıklar eksik olmuyordu,dakikalardır böğrünü delen bir pişmanlık yaşıyordu, küçüğü sandığından çok daha fazla etkilenmişti ve belki belki de şuan ölümle cebelleşiyordu.
Düşünceleri onu daha da ağlatmaya yetti,gerçekler yüzüne bir tokat gibi çarptığında küçüğünün bu durumda olmasının tek sebebi kendisiydi, içindeki 'Minik Peri'mi kurtarmak' adlı umutlara sıkı sıkı tutundu ve yaşlı adamın peşinden gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Te Molla✵Yoonmin
Fiksi Penggemar-Tamamlandı🍎- "Elma ağacının altında mısın Yoongi'm?" [Ukegi/sememin]🧸 020820 #Hayrankurgu 96🎖️ #Edebiyat 54🎖️ #Papatya 10 🌼 #Ukeyoongi 3🦋