Özel bölüm🦋
Sensin benim ömrümün iyikisiKeyifli okumalar 💜
Bakışlarını kitabından kaldırdı ve küçüğüne baktı
"Güzel olmuş muyum?"
Dudağında ki hafif pembemsi ruju ve göz kapaklarına sürdüğü gri simli farı gösterirken kıkırdadı.Yoon eşi için süslenmeyi severdi.
Güzel giysiler,hafif bir makyaj ve saçlarına taktığı küçük taşlı,çiçekli tokalar.
Yoongi bunları severdi.
Jimin ise Yoongi'nin bu denli güzel olduğu anları yalnız kendinin görmesini.Gözlerini alamadı sevdiceğinden, öyle güzeldi ki, soğuk kış gününde yol kenarında açan papatya kadar nadide ve eşsiz bir güzellikti bu.
Öyle güzeldi ki saatlerce doyamazdı sevmelere, satırlarca yazar şiirler sıralar yine de tarif edemezdi güzelliğini.
Öyle narindi ki saçlarında yıldızlar vardı sanki;
Her an kopacak bir yaprak kadar korunmaya ihtiyacı olan,şefkate sımsıkı tututan,sevgiyle mayışan küçüğü ona huzur veren tek kişiydi.Elleri saçlarını bulduğu an,tüm sıkıntıları uçup gidiyor yerini saf duyguların derin hissiyatına bırakıyordu.
Düşüncelerine dalmıştı Jimin, odağı kaymış dalıp gitmişti sevdiğinin gözlerine.
Dudakları arasından dökülen sözlerdi bunlar;
“Seni sevdim,
Seni birdenbire değil usul usul sevdim.
‘Uyandım bir sabah’ gibi değil,
Öyle değil.
Kalemin kağıda hasretinden kuruduğu,
Bir kemanın yayına olan hasretinden seslerinin bozulduğu,
Toprağın yağmura hasretinden kuruduğu gibi..
Sevgine hasret sevdim seni.
Seni öyle çok sevdim ki,Sevgimizle kalem kavuştu kağıda, keman kavuştu yayına ve yağmur öyle bir yağdı ki toprağına bereketlendi,çatlayan her köşesinden papatya çıkageldi aydınlığa.
Ben bir tek seni sevdim…
Artık tek mümkünüm sensin…”Jimin ruhuna can veren gülüşüyle, karanlık bir gecede ışık saçan yıldızmışcasına güzel gözlü sevgilisinin alnına dudaklarını bastırdı.
Yoon araladı bu sefer ince dudaklarını bir kaç kelam eder diye bekledi Jimin.
Beklentileri son buldu konuştu sevdiği aşık olduğu sesinin naif tınısıyla."Bir elma ağacı altında başlayan bu hayat; senin kalbini,sevgini getirdi bana.
Tıpkı yağmurun toprağın kırıklarında papatyalar açtırdığı gibi topladın beni, kırılan kalbimin her parçasından.Papatyalar açtı şimdi orada..
Ortasında ise sen oturuyorsun baharı andıran kalbimin bahçesinin.
Sen varsın ya sevgilim,ondan huzurlu burası böylesine
Sadece sen varsın sadece sen."Büyüğünün elini kalbinin tam üstüne yasladığında,ilk karşılaştıkları zamanmış gibi telaşlı bir heyecan ile göğüs kafesini zorlayan kalbinin atışları sevdiceğinin avucunun ayazında idi şimdi.
Jimin'in dudakları Yoongi'nin saçlarını buldu. Kokusunu çekti ciğerlerine,kalbine dahi kokusu sinmişti sanki,tıpkı uyuşturucusu gibi ayrı kalamaz kokusuna hasretle yanıp tutuşurdu ruhunun derinleri, bedeninin her milimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Te Molla✵Yoonmin
أدب الهواة-Tamamlandı🍎- "Elma ağacının altında mısın Yoongi'm?" [Ukegi/sememin]🧸 020820 #Hayrankurgu 96🎖️ #Edebiyat 54🎖️ #Papatya 10 🌼 #Ukeyoongi 3🦋