SEVGİLİ OKURLARIM SİZDEN TEK RİCAM BENİ DESTEKLEMENİZ...
Multimedya: ALİ
" Onun burda ne işi var! Hadi ama şaka mı bu!" İçimden geçirmeden edemedim insanın istemediği ot burnunun dibinde bitermiş.
Tam kendime yeni bir sayfa açacağım kimse beni bilmeyecek soyadım kimsenin umrunda olmayacak derken bu kadar kötü bir tesadüfle karşılaşacağımı bilemezdim. Tam olarak gözlerimin içine bakıyordu."ALİ ŞAHİN"
Bakışları buz gibiydi. Aynı lisedeydik ama ben ona sinir oluyordum. Sebebi ne mi? Hemen açıklıyorum. Ali okulun en gözde öğrencisi hocalarla arası her zaman iyi olan birisi. En sevdiğim Hülya hoca bile ona bayılırdı. Okulun basketbol takımının kaptanı. Kimseyle fazla muhattap olmayan egoistin önde gideni. Okuldaki bir çok güzel kız ona aşk itirafı yapsada hiçbirini kabul etmemekle kalmayıp kızların suratına bile bakmıyordu. Kaba nezaket yoksunu biri anlayacağınız. Her zaman suratı asık bir kere bile güldüğünü görmedim. Nerden mi biliyorum çünkü bütün okul bunu biliyor. Ben bu tarz kişilerden hoşlanmıyorum. Belkide kişiliğim yüzündendir ben arkadaşlarımın tanımıyla sürekli gülen cana yakın, tatlı ve sevimli biriydim. Mutlu olmak için her zaman bir sebebim olurdu pozitif olmayı her zaman çok severdim çünkü aksi beni çok üzüyordu neden elimde varken kendimi üzeyim ki.
Ondan ne kadar uzak durursam o kadar iyiydi benim için. Hemen önüme döndüm. Bu nasıl olur. Serkan hoca bana kız olduğunu söylemişti onun ne işi var burda bendeki şans kimsede yoktu gerçekten. Umarım kimseye bir şey demez.
Ali'nin beni hatırladığını veya tanıdığını bile bilmiyorum halbuki. Ama onu lisede gördüğümden beri sinir oluyordum nedenini bilmiyorum her hareketi bana batıyordu. Hani bazen böyle bişeyi nedensizce sevmezsin onun gibi. Net bir şekilde kızlar benimle dalga geçecekti. Offffff.
Nihayet hoca dersi bitirmişti telefonumu elime aldım mesajlara girdim kızlar grubuna girip mesajları okudum.
Gözde: Sara Ali seninle aynı bölümdeymiş hahahhhahahaahhah
Büşra:Neeee! Hadi canım şansa bak Saraaaaa acil cevap ver gerçek mi bu
Gözde: Bak gör bunlar yarın öbür gün kanka bile olurlar hahahahhaha
Büşra: Hahahahaha. Hadi her şeyi anladımda tesadüfün böylesi olmaz.
Gözde: Aynen hadi aynı şehir olsa tamam hadi aynı üniversite olsun oda tamam ama aynı fakülte aynı bölüm yuuuuhhhh yani
Büşra: Birde aynı sınıftaysalar asıl eğlence o zaman başlar hahahahhahaha
Gözde: hahahahahhahaÇok güzel kızlarada rezil oldum bravo bana aferin sana Sara aferin. Hemen parmaklarımla mesajımı yazmaya başladım.
"Cidden istesem bu kadar denk gelmez. Ne kankası Gözde saçmalama Ali ve ben aslaaa!! Bu arada okulda zaten 2 tane sınıf var ve aynı sınıftayız.😒" yazdığımı tekrar okuyup gönderdim. Kızlarada iyi malzeme çıktı. Yanımda bir hareketlenme hissetmemle başımı o yöne doğru çevirdim. Karşımda gülümseyerek bana bakan bir kızla karşılaştım. Esmer teni düz saçlarıyla tamamen zıttı kahverengi gözleri teniyle uyum sağlıyordu baştan aşağı çaktırmadan süzdüm simsiyah giyinmiş çok tatlı bir şapka takmıştı ama maskulen bir tarzı vardı. Elini bana uzattığını farkettiğimde hemen bende elimi ona doğru ilerlettim.
"Merhaba ben Simge" dedi gülümsemesini devam ettirerek.
"Merhaba bende Sara" dedim kocaman gülümseyerek. Şapkasını başından çıkarıp masaya koydu tek eliyle saçını düzeltti
"Şey ben buraya oturdum ama sakıncası var mı senin için?" Sorduğu soruyla kendimi kötü hissettim az önceki anın şokunu yeni yeni üstümden atıyordum. Birden kendimi toparladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf | Yarı Texting
ChickLitSARA: Masum, yüzünden gülümsemesi eksik olmayan etrafına neşe saçan tatlı ve narin bir kız. ALİ: Başarılı, disiplinli, bir o kadarda sert bir adam. "Sakın yaklaşma bana!" Sesim güçlü ve özgüvenli çıkmıştı. Kalbim patlayacak gibi çarpıyordu. Suratı...