,,Kde je ?" zopakujem zmätene otázku a zhrozím sa.
Anna na mňa s nechuťou pozrie a kontrolne sa obzrie,aby zistila,či si mama nič nevšimla.
,,Dnes je to štvrtý deň,čo neprišla domov.A všetko nasvedčuje tomu,že v tom máš prsty ty!"zvýši hlas a prstom ukáže na mňa.,,Čože?Ako to,že neprišla?"neveriacky pozerám na Annu a cítim tlak na hrudi.
,,Nemám čas tu vykecávať.Ale som presvedčená o tom,že to má niečo spoločné s tebou.V tú noc,čo odišla nešla za Adelou."krútila hlavou a potom stíšila hlas.
,,Pche,veď tvoje meno kričala zo sna,stále maľovala portréty a tváre podobné tej tvojej.Tušila som,že to neskončilo vtedy na Vianoce.Ale až teraz som o tom stopercentne presvedčená."povedala a v hnedých očiach sa jej objavoval strach s hnevom v rôznych variáciách.
Sklonil som porazene hlavu.
Nemá cenu to tajiť.
Navyše Ema údajne zmizla a teraz je najhlavnejšie ju nájsť.,,Stretávali sme sa,ale ja som s ňou nič neurobil.Prisahám."úprimne som sa jej pozrel do očí.
,,Naši volali na políciu,pátrajú po nej.Zmizla z mesta a nikto nič nevie.Je to dosť vážne a ja potrebujem nejaké informácie.Teraz nie je čas.Stretneme sa dnes večer o šiestej tu na námestí,ok? Myslím,že mi máš čo povedať a keď nie mne,aspoň pre nezvestnú Emu by si mohol."povie a narýchlo odkráča naspäť k matke.
Následne obidve zahnú za roh.
To Ema zmizla.
A ak je to dnes štvrtý deň,tak presne v to ráno,čo sme sa pohádali.
Kurva.Rýchlo kráčam k sebe na byt a postupujem štandartne ako vždy , keď ma niečo trápi.
Pichnem si Háčko.
Do večera mám čas.
Aspoň na chvíľu to bude všetko fajn.~~~
,,Čo medzi vami bolo ?"povie bez pozdravu Anna.
Je 6 minút po šiestej a sedíme na lavičke na námestí blízko kostola.Odmlčím sa.
Nebolo to kamarátstvo.
Ani vzťah.,,My sme sa rozprávali..ja neviem.Bola vždy ochotná ma vypočuť a .."hľadal som správne slová.
Ťažko sa mi hovorili veci z minulosti.,,V tú noc ,čo odišla ste sa tiež rozprávali ?"nadvihne obočie .
Zase sa odmlčím.
Spomeniem si na tú noc.
Na tú dokonalú noc,kedy som sa cítil úžasne a nebola v tom droga.,,My sme mali sex."nadýchnem sa a čakám na klasický vyčítavý pohľad staršej sestry.
Prišiel.Neveriacky sa na mňa pozerá a chvíľu sa odmlčí.
,,Dobrovoľný?"spýta sa.
,,Áno."odpoviem.Vydýchne si a zamyslí sa.
,,A potom? Ráno odišla úplne normálne?Nehovorila ti kam ide alebo čo má v pláne?"
,,Pohádali sme sa."zachrapčím.
,,A?Čo ti povedala naposledy?"zvedavo sa opýta a vstane z lavičky.
,,Je tu ale jeden problém.Jeden kurva veľký problém."vysypem zo seba.
Už sa to asi viac posrať nedá.
Musím sa priznať.,,Našla u mňa Heroín."dodám.
Anna sa okamžite posadí naspäť na lavičku a otvorí ústa.
Znechutene si ma premeria.
,,Pane bože.Ty droguješ?"vyštekne.
Prikývnem porazene.
,,Veď si ju mohol nakaziť,to si až taký nezodpovedný?Ja som vedela,že z teba nič dobré nevyžaruje.Mama mala pravdu."vzlykne a dá si hlavu do dlaní.
YOU ARE READING
Harlekýn
RomanceKaždý človek si nesie niečo zo svojej minulosti.Nazývajú sa to spomienky. Niekto sa pri nich usmieva, niekto sa s hrôzou budí zo sna. Niekedy nás minulosť prenasleduje, ničí nám prítomnosť a zabraňuje vidieť budúcnosť. No v skutočnosti je to o tom...