Drogová činnosť bola v meste Krew odhalená a pozastavená.
Starý známy,Zoe,Dan,Zayn a mnoho ďalších bolo chytených a uväznených.
Síce sa podarilo ich chytiť,no je to len špička obrovského ľadovca,ktorý sa tiahne po celom svete.
Ako sa hovorí,všetko zlé je na niečo dobré.Vďaka Harlekýnovej závislosti a Eminej naivnosti sa tak podarilo zastaviť jedno zlo,ktoré v tomto meste vládlo.
Možno dočasne..a možno navždy.
To je budúcnosť.
Zlo,ktoré z mesta nejde len tak vytesniť sú klebety a predsudky.
Po tom,čo sa stalo sa o Harlekýnovi začali šíriť ešte väčšie lži a zatiahla sa do prílišnej predstavivosti aj Ema.
Každý ako ako keby vedel najlepšie príbeh ich dvoch.
Rodičia Emy a Anny sa cítia previnilo.
Dopustili,aby sa Eme čokoľvek stalo.
Emina mama má výčitky,že si nevšimla,že sa Ema chová inak.
Že naivno a hlúpo verila,že sa s tým narkomanom nestretáva.Paradoxne majú najväčšie predsudky voči Harlekýnovi práve jej rodičia.
Ale je to pochopiteľné,myslia si,že je to kvôli nemu.
A zdá sa to logické.
Pravda je ale taká,že žiadni zlí ľudia neexistujú.Všetko to boli obete zlej minulosti a detstva..
A každý si svoj osud spečatil inak.
Jediná Anna má pre Emu mierne pochopenie a v ťažkých časoch sa jej snaží byť oporou.
Porozprávala jej plán s Harlekýnom a čo všetko pre Emu urobil.
Síce je Anna stále presvedčená,že Harlekýn je zlý a Ema sa s ním nemala stretávať,ale na jednej strane je vďačná,že to skončilo takto a nie ešte horšie.
A čo Ema?
Práve sedí na posteli vo svojej izbe pomaľovanej oblakmi a na kolenách má Nýkelraha.Protiklad Harlekýna.
Tak ako ho v minulosti nazvala.Všetko je minulosť a to v nej vyvoláva zvláštne pocity.
Je rada,že sa tie zlé okamihy skončili,no zároveň by ich zažila znova.
Zažila by ich znova,ak by sa mohla ešte pozrieť do JEHO očí.
Zažila by všetko , čo sa stalo v tomto roku.
A nič neľutuje.
Pretože to,že spoznala Harlekýna bola pre ňu obrovská skúška.
Zvládla ju aj keď si to nemyslí.
Myslí si,že mu nepomohla.
Pravda je ale taká ,že mu pomohla najviac ako sa dalo.,,Ema,prišiel ti dopis od..."vzdychne si Emina mama Katerine.
,,Od neho."použije zámeno,aby nemusela vysloviť to meno.
Ema zdvihne svoj modrý pohľad od čiernej,lesklej srsti kocúra a pozrie sa do smutných očí svojej matky.
Katerine si sadne vedľa Emy na posteľ a chytí jej ruku.
Tú ruku , na ktorej ešte stále visí náramok , ktorý Ema dostala na 18tku.
Je na ňom jednotka a znak nekonečna .Bohužiaľ Katerine zabudla,čo svojej dcére želala.
,,Prajem ti,aby si si raz našla človeka,ktorého budeš ľúbiť a veriť mu."
Ema toho človeka našla.
Na obálke listu,ktorý držala Katerine v roztrasených rukách bola nalepená táto nálepka.
Ema pri nej mala chuť sa rozplakať a zároveň sa chcela rozosmiať od šťastia.
Pocit,že sa Harlekýn bude liečiť ju hrial pri srdci.Ema si obálku od mamy prevzala a chviľu ju mala len v rukách.
Katerine sa zdvihla a mala v pláne odísť,ale Ema ju zastavila.
,,Tajomstiev bolo dosť.Zostaň tu.Chcem,aby si vedela , čo mi píše.Aby si ho spoznala,mami." povie svojim jemným a čistým hlasom.
A tak Ema prilepila svoje oči k nažltnutému papieru,zažmurkala aby potlačila slzy,ktoré sa jej začínali drať na povrch a potom začala.
,,Drahá Ema!
Ani neviem ako mám začať,pretože moja hlava je plná myšlienok.
Posledné mesiace si sa v nej však usadila ty.
To krásne dievča z knižnice , ktoré sa mi snažilo pomôcť.
Vlastne som ti za to nikdy nepoďakoval a preto to naprávam.
Naprávam to jediné,čo sa napraviť dá.
Ďakujem ti.
Som vrahom,zabil som toho hajzla.
Ale urobil by som to znovu aj napriek všetkým morálnym zásadám.
Ospravedlňujem sa ti zároveň za všetko.
Nezaslúžila si si nič z toho,čo sa ti stalo.
Chcem,aby si vedela,že si zaslúžíš to najlepšie.
Pretože si jediný človek na tomto svete,ktorý so mnou dokázal pohnúť.
Nikdy som nestretol nikoho takého trpezlivého a láskavého.
Odkáž svojim rodičom,že splnili svoju úlohu.
Vychovali človeka so srdcom na správnom mieste a to sa nie každému podarí.
Prosím,netráp sa kvôli mne.
Začína moja budúcnosť.
Posledné roky som len živoril a nikam som sa neposúval.
A teraz prišla zmena.
A je jedno či k lepšiemu alebo horšiemu,či dobrá alebo zlá.
Prišla a ja ju prijmám.
Aj to si ma naučila.
Príjmať zmeny.
Spomenul som si na dedka a na sľub,ktorý som mu dal.
Posilnila si mi ten sľub.
Vieš,oplatí sa za život bojovať.
Ideš mi príkladom,Ema.
Si a budeš mojim vzorom.
Naučila si ma toľko vecí a to najdôležitejšie...
Pochopila si ma a nepokúšala si sa ma zmeniť.
Dochádza mi papier a ruky sa mi čím ďalej tým viac trasú,pretože som čistý už 56 hodín.
Ale mienim čistým zostať.
Heroín bol len mojim spôsobom ako utiecť pred sebou samým.
Už neutekám a čakám,kedy sám seba dobehnem...
Posledné,čo ti napíšem bude o tvojej budúcnosti.
Študuj a rob všetko čo ťa baví.
Miluj svet tým tvojim krásnym spôsobom a prihovor sa náhodným ľuďom,ktorí ti pripadajú zlomení. :)
Ale nezabudni na mňa,prosím.
Aj keď nebudeš v mojom živote budeš v mojich myšlienkach.
Stalo sa to,čoho som sa obával.
Z mysle si sa dostala do srdca.
A tak som prekonal svoje obavy a zistil som,že to nie je také strašné.
Nie je to také strašné mať v srdci Teba.S pozdravom
Harlekýn.
Eme sa pri poslednej vete zlomil hlas a posledné slová len zavzlykala do sveta.
Katerine nič nepovedala.
Ale bola dojatá.
Jej ranené ego jej nedovolilo priznať,že sa v tom človeku mýlila ale jej srdce pocítilo úlavu.Bol ochotný kvôli mne zabiť a ja som bola ochotná kvôli nemu zomrieť.
Pomyslí si Ema medzi všetkými emóciami,ktoré sa v jej mozgu odohrávajú.
Aj keď sa v mysliach mnohých ľudí teraz diali obrovské okamihy,svet zostal rovnaký.
Júlové slnko prudko svietilo do okna izby , v ktorej sedeli a Emine obrazy Harlekýna zavesené na stene vrhali tiene do budúcnosti.
Do budúcnosti,ktorá je ďaleko a zároveň prichádza každou sekundou.
Ema už teraz vie,že sa nevie dočkať na to , keď uvidí zelené svetlo , ktoré porazilo zelenú temnotu.
🚦🍀
K O N I E C
1 3 . 9 . 2 0 2 0
YOU ARE READING
Harlekýn
RomanceKaždý človek si nesie niečo zo svojej minulosti.Nazývajú sa to spomienky. Niekto sa pri nich usmieva, niekto sa s hrôzou budí zo sna. Niekedy nás minulosť prenasleduje, ničí nám prítomnosť a zabraňuje vidieť budúcnosť. No v skutočnosti je to o tom...