XLIII.

75 2 0
                                    

,,Keď prišiel deň , kedy som stratil svoju cestu,
ročné obdobia sa zastavili
a ukryli sa pod zemou.
Keď sa obloha zmenila na šedú
a všetko kričalo...
Siahnem dovnútra.
Len,aby som zistil,či mi bije srdce.
Tak mi povedz,aby som vydržal.
Ale nevinnosť je preč.
A to,čo bolo správne
je teraz nesprávne.
Pretože krvácam.
Krvácam
Ak posledná vec,ktorú urobím
bude,že ťa zhodím dole
a vykrvácal pre teba.
A preto odhalíme svoje hriechy.
A zavriem oči.
A prijmem to.
Krvácam.
Krvácam pre teba."

Keď sa k Eminej hlave priblížila zbraň,ktorú držal Starý známy mal som pocit,že kus zo mňa sa niekam vytratil.
Ten kus,ktorým bola Ema,ktorú som poznal.
Zrazu stačilo jedno kliknutie na spúšť a všetko by bolo preč.
Mihnutím sekundy a rozhodnutím niekoho,kto nemá smrť v rukách.
Rozhodnutím človeka.

A potom som zbadal jej oči.
Po tom ako jej z očí dal preč šatku.

Mala ich vystrašené,ale zároveň silné.

,,Prachy ste dostali,tak čo ešte chcete?!"skríkol som.

Auto,ktoré si odnieslo moje prachy bolo preč.
Predomnou stáli traja ľudia.

Dvoch som poznal.
Ale vysokého a svalnatého muža v pozadí nie.

,,Prachy sú jedna vec.A potom je tu vec druhá."prehovorí Zoe.
Žena číslo 7.

Horšia ako vtedy.
S chladnejším hlasom.

,,Máme spolu nevybavené účty.A videla toho príliš.Myslíš si,že ju len tak pustíme? Ide tu o teba..Hralekýn."povie Starý známy.

,,Ide tu o mňa,tak ju kurva pustite a nerobte z nej rukojemníka.Nemá so mnou nič spoločné a s vami tiež."rozčúlim sa.

,,Obľúbil si si ju a dovolím si tvrdiť,že ju máš rád viac ako seba...možno viac ako svoj život.Záleží ti na nej.A je pre teba to najviac,čo v živote máš.No dlho mať nebudeš.Pretože tvoj dlh bude splatený jej životom.Pretože budeš trpieť najviac prostredníctvom jej smrti."uchechtne sa Zoe a namieri na mňa zbraň.

To,čo povedala sa ma dotklo.
Ema pozerá pred seba,ale pohľad má rozostrený.
Ani si nechcem predstavovať,čo všetko tu za posledné hodiny zažila.

,,Čo som vám také urobil?"poviem a na konci sa mi hlas zlomí.

,,Odišiel si z ulice a nechal ma tam v sračkách.S bezdomovcami a bez peňazí.Mali sme dohodu.Zabudol si ?"vyčítavo na mňa hodí svoj pohľad Zoe a začne kráčať smerom ku mne.

,,Dohody počas účinku drog neplatia."odseknem.

,,Stále si to ty,kto to odsúhlasí.Neviň z toho drogy."prižmúri oči a približuje sa stále viac a viac.

,,Ty mi budeš vybavovať doživotne dávky a ja ti budem doživotne platiť ? Celkom nevýhodné a úplne nelogické.V triezvom stave by som na to nikdy nekývol."s nechuťou od nej odtrhnem pohľad.

,,Nemala som peniaze a keby nebolo jeho,tak by som sa nikdy z tej diery s názvom Konečný park nevyhrabala!"skríkne a pištoľ si zloží pozdĺž tela.

Stojí oproti mne a usmeje sa.

Tento moment ma natoľko vytočí,že si siahnem do zadného vrecka a vytiahnem nôž,ktorým sa napriahnem s úmyslom do nej bodnúť,keď v tom sa ozve výstrel.

Do nohy mi vnikne ostrá bodavá bolesť a vidím ako sa ku mne blíži tretia,neznáma postava.

,,Oľutuješ to,čo si chcel urobiť!"skríkne Starý známy a prst na spúšti sa mu začne hýbať.

HarlekýnWhere stories live. Discover now