"Evin dur bakayım kaçamazsınnnn . Gel buraya dedim ya anlat hemen ne oluyor sana ? Yok o Dilsar mıdır Dizdar mıdır her ne dır sa ne karıştırıyorsunuz siz ? Gelsin kahveler gitsin çaylar kaç günden beri . Ben görmüyor muyum hı görmüyor muyum Evin ? Kimim ben anlat hemen kaçma geeeeeelllll !!!"
"Ya Çisem bi sus gözünü seveyim rolleri değiştirdik de haberim mi yok ! Otomatiğe bağladın be bi nefes al . Hem ne var ne olmuş Dilsar ile bir kahve içtiysem olamaz mı altı üstü bir kahve yani ."
"Bir kahve mi ? Bir kahve mi ? Kantini sömürdünüz be stoklar tükendi , öldük okulda kahvesizlikten hepsini siz içmişsiniz ."
"Ha ha Çisem abart !!!"
"Tamam abartmış olabilirim ama sen de anlat bana bak aşık mı oldun yoksa !!?Hadiiii beeeeee vurun beni , beni vurun Evin aşık olmadın değil mi hem de seeeeen ."
"Hoooppalaaaa ne aşkı be saçmalama ben aşka inanmam ki altı üstü iki üç bilemedin dört beş defa sohbet ettik ."
**Altı üstü ona alışıyorum , altı üstü gözlerimi ondan alamıyorum , bana bakınca eriyorum , kalbim ritmini şaşırıyor , atma çıtasını aşıyor , nefesim kesiliyor.. Hey iç ses abart !!! Sus daha da neler !!"
"He annem he hani külahım da yok ki anlatasın be kuzummm ."
"Pof sus Çisem saçmalıyorsun suuuuussssss !!"
Evin'in kabullenemediği hatta kendine yediremediği bir gerçeği vurmuştu yüzüne Çisem . Hem de tokat gibi , kabullenecek miydi aşkı Evin YILDIZ..?
*************************************
"Bir haller var sende Dilsar .""Ne hali varmış ? ."
"Şu Evin midir Nevin midir onunla ne ayak ."
"Ne ayağı lan düzgün konuş!"
" Ne dedim ki oğlum Allah Allah ya , anlat hemen ."
"Ne anlatacakmışım ? "
"Söyletme beni , ne oluyor ? Neden seni her aradığımda o kızın yanında buluyorum ? İçinden kahve çekirdekleri fışkıracak . Lan bana bak hadi ordan aşık mı oldun yoksa ??"
"Ne aşkı lan ! Alt tarafı iki sohbet ettik. Sohbeti güzel kızın."
**Alt tarafı sohbeti güzel , sözleri güzel , saçları güzel , gülünce beliren gamzeleri güzel , aahhhh gözleri gözleri çok güzel lan . Alt tarafı sürükleniyorum git gide . Git gide akıyorum gözlerine , alışıyorum gülüşüne, aşina oluyorum sesine . Yavaş iç ses yavaş !!"
Ne saçmalıyordu bu Civan yedirmiyordu kendisine Dilsar aşka inanmazdı ki o . Ya da olacak mıydı gerçekten kabullenebilir miydi bunu Dilsar MERİÇ..?
*************************************
Derin düşüncelere dalmıştı Evin. Öyle miydi gerçekten ? İyi de aşk yoktu işte saçmalıktı bu belki hoşlantı diyebilirdi bu duruma . Dilsar çok tatlı bir insandı , konuşmasıyla , şakalarıyla, gülüşüyle , çok güzel bakıyordu , bir de gözleri çok güzeldi ,çok derin , kahverenginin en güzel tonuydu sanki toprak gibi.. Sanki onun gözlerinde filizlenecekti yeni umutlar. Baharın yeni rengiydi sanki gülüşü, en parlağıydı..
Düşlerinde toprak kahvesiyle yenik düşmüştü uykuya Evin . Sabah olsun hayrolsundu...Eskiden olsa bu kadar düşünmezdi Dilsar . Ama söz konusu Evin olunca olmuyordu işte aklından çıkmıyordu ki düşünmesin..Neydi ki Dilsar'ı bu kadar değiştiren ? Ona göre hava hoştu kızların biri gelir biri giderdi. Hiç birisiyle bu kadar ilgilenmemişti ki .
Ama Evin'in yalnızca gözleri bile yeterdi düşlerini ele geçirmeye . Utanınca yüzünün aldığı şekil , gözlerine bakamaması , çok mu tatlıydı gerçekten, herkes onun gibi mi düşünüyordu ? Bir dakika her kimdi ya ? Kimse ama hiç kimse bakmasındı ona , kimse gözlerinde kaybolmasındı . Onun kahverengi çölünün tek bedevisi olmalıydı Dilsar . Tamam kabul ediyordu artık aşık olmuştu bu kıza ve ne olursa olsun vazgeçmeyecekti.Bir şekilde açılmalıydı Evin'e de nasıl ? Ne yapıp edip söyleyecekti seviyorum seni diyecekti , diyecekti demeye de dile kolay mıydı ? Sabah olsun hayrolsundu..**Derin nefes al !!! Ne olacak oğlum sen deneyimlisin kız tavlamada iki bakış bi gülüş tamam . Tamam da Evin diğerleri gibi değil ki.** Kendi iç sesiyle büyük bir savaş veriyordu Dilsar . İlk defa aşık olmuştu , nasıl olacak ne olacak ne söyleyecek Evin'e bilmiyordu.. Binbir soruyla yavaş yavaş yürüyordu Evin'e doğru..
Evin ise düşüncelere dalmıştı. Önünde bulunan kağıtları karıştırıp duruyordu bilinçsizce. Acaba Dilsar da onu düşünüyor muydu? Sevmiyorsa da hoşlanıyor olabilir miydi? Sevseydi keşke , inşallah . Nasıl olmuştu da kapılmıştı bu adama Evin . Hiç farkına varmadan...
"Evin merhaba."
"Dilsar h-hoşgeldin."**Haydaaaa niye kekeliyorsun kızım? Sus iç ses çok heyecanlandım ne yapıcam şimdi? Sakin ol Evin !!!**
"Hoşbuldum Evin . Nasılsın? Ben seninle bir konu hakkında konuşmak istiyorum."
"İyiyim sağol sen nasılsın? Ne hakkında ? Konuşalım tabi de bir sorun yok değil mi ? "
"Yok yok bir sorun yok . Iıııı şey."
"Ney?"
"Evin ben şey "
"Sen ney?"
"Evin bak ben ilk defa böyle bir şeyle karşılaşıyorum nasıl desem en iyisi hemen söylemek şey ben , ben senden çok hoşlanıyorum " **Oh be söyledim gitti.**
Evin çok şaşırmıştı . Beklemiyordu böyle birşeyi . O da benden hoşlanıyor mudur diye içi içini yemişti ve Dilsar ondan hoşlandığını söylemişti . Ne söyleyecekti şimdi . Donup kalakalmıştı öylece . Öyle ki Dilsar'ın üçüncü seslenişini ancak duyanilmişti."Hı efendim şey birşey mi dedin ? ** Öhh odunsun Evin**
"Iyi misin ? Rengin attı , ben yani özür dilerim Evin seni hayal kırıklığına mı uğrattım ? Belki de sen birşey hissetmiyorsun bana karşı ama ben dayanamadım . Ben senin gözlerine doya doya bakabilmek istiyorum bana bir şans veremez misin ?"Yo hayır hayal kırıklığı değil . Ben şaşırdım biraz ."
"Evin ."
"Efendim ""Ben bu şehrin ahıyım el değmemiş günahıyım.
Bunca yıllık ömrümde ilk defa sende kendimim.
Ömrümü sana feda edebilirim
Anla bu kadar basit karmaşığımsın.Yüreğimin tam orta yerinden geçenimsin.
Daha nem olacaksın gizil ibadetimsin.Bana , bize bir şans verir misin ? Gözlerinin kahverengi ateşinde yanmama izin verir misin?"
Demişti Dilsar elindeki papatyaları Evin'e uzatırken. Evin ise şaşkınlıktan ve mutluluktan ne diyeceğini bilemeden yalnızca başını sallayamişti tamam anlamında . Tamam demişti yüreği hazırım ben de topraklarında kavrulmaya . Razıyım kurak çölünün bedevisi olmaya..
Aşk umuda bulanmıştı. Gerisi Allah kerimdi , gerisi yüreklerin emanetindeydi, gerisi kaderin zamana baş kaldırışıydı...*************************************
Merhabalar :) Yine ben geldim :) Nasılsınız ? Iyi olun iyi herşeye rağmen umutlarınız hep var olsun :) Hepinizi öpüyorum yüreklerinizden kocaman kocaman . Aşkla sevgiyle kalın . Allah'a emanet olun canlar:)) Vakit ayırıp okuduğunuz için çokça teşekkürler güzel gözlerinize sağlık :)Bölüm şarkımız da mevcuttur :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acı Kahve
RomanceBir çift göz nasıl yapardı bunu bir insana? Nasıl da öldürüyor beni var yokluğu..Kanser gibi günden güne işliyor içime acısı.. Dipsiz kuyulara çekebilir mi bir insanı bir çift göz.Dönüm noktasındayım şimdi sahipsiz tutsaklığın (S)onsuz özgürlüğüme...