Marinette Dupain-Cheng
Annemin sesiyle uyandım.
-Marinetteee! Kalk hadi bugün çok önemli bir gün.
-Tamam anne.
Dedim uykulu uykulu. Odamdaki banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkadım.
Kahvaltı için aşağı indim. Anneme ve babama 'günaydın' dedikten sonra kahvaltı masasına oturdum.
-Evet! Nasıl hissediyormuş benim kızım? Heyecanlı mısın?
-Aman babaaa. Her zamanki gibi bir gösteri.
-Ama başka ülkelerden namı büyük insanların katılacağı bir gösteri.
Aslında doğru ama içimde bir gram heyecan yok.
-Yemeği yiyip çıkalım.
...
Yemeği yiyip evden çıktık. Yanımda içinde ihtiyacım olan bütün kıyafetlerimim ve eşyalarımın olduğu büyük sporcu çantam vardı sadece. Bir de telefonum.
Arabaya bindik.
-Hazır mısın kızım?
Diye sordu babam.
-Hazırım babacım.
Hazırım. Hem de hiç olmadığım kadar çok hazırım.
Adrien Agreste
Saatlerdir yoldayız. Neyse ki uçak inişe geçti.
Paris'ten Çin'e sadece bir dans yarışması izlemek için geldiğimize gerçekten inanamıyorum. Babam için çok önemli olmasa bu eziyete asla katlanmam.
Paris ve Çin'in Şanghay şehri arası uçakla tam 11 saat!
Hadi ama eziyete bak!...
Sonunda uçak indi. Uçaktan dışarı çıkıp havayı ciğerlerime doldurdum. Buranın temiz bir havası vardı. Ya da bilmiyorum bana öyle geldi.
Babam birkaç görüşme yapması gerektiğini söyledi. Özel korumamla beraber o saçma dans gösterisini izleyeceğimiz yerde onu bekleyecekmişiz.
Burada bir şirketimiz olduğunu biliyorum ama daha önce gelip görmedim. Oradan geldiğini düşündüğüm iki araba yanımızda durdu. İkisinin içinde de birer adam vardı.
Bizim bineceğimiz arabanın içindeki adam babamla beraber diğer arabaya bindi. Biz de 'özel' korumamla beraber bineceğimiz arabaya ilerledik.
Arabaya binince son model olduğunu anladım. Telefonu elime aldım ve bugünkü saçma dans gösterisi için araştırma yapmaya başladım.
Yarışmanın başrolünde Marinette Dupain-Cheng isimli biri vardı. Çin gibi bir yerde yaşamasına rağmen ismi gayet güzeldi. Yazılar Çince'ydi ama babam sayesinde ileri derecede Çince bildiğim için rahatça okuyabiliyorum. Kıza ait resimler vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON DANS (ADRİNETTE) [TAMAMLANDI]
General FictionO dansın son dansımız olduğunu bilemedim... Affet beni...