Marinette Dupain-Cheng
Diğer arkadaşlarımla beraber başrolünde benim olacağım dans gösterimizi dünyaya göstermek üzere piste doğru ilerlemeye başladık.
Gözüm onu arıyordu. Acaba gelmiş miydi? Bugün uçakla geleceğini söylemişti oysa.
Ben onu ararken gözlerim bir çift yeşil gözü buldu. Bu stadyuma geldiğimde ismini bile sormadan tanıştığım çocuktu. Gerçi sormama gerek yok. Babası dünyaca ünlü bir tasarımcı. Ayrıca internet denen bişey var. Neden oradan bakmıyorum? Gösteriden sonra bakarım.
Bakışlarını bir an olsun benden ayırmadı. Ben de aynı şekilde ondan ayırmadım. Kalbimin yerinden çıkarcasına atmasına engel olamıyordum ama bu duyguları hissedemezdim.
Benim kalbim başkasına ait.Sahi kalbimin ait olduğu kişi hâlâ gelmedi. Bunun hesabını verecek. Neyse ki kalacağı oteli biliyorum.
Mari bir dakika! Şu düşüncelerden bir sıyrıl artık. Farkında mısın? Dünya çapında izlenecek bir gösteri için piste ilerliyorsun ve beyninin içinde gösteri hariç her şey var.
Bi kendine gel artık.Alkış sesleri beni benden almaya başladı. Ama sakin olmalıyım.
...
Pistin ortasına durup müziğin başlamasını bekliyoruz şimdi.
Adrien Agreste
Ben daha önce bu kadar güzel bir kız görmedim. Melek gibi olmuştu. Pistin ortasında durduğunda bakışlarımı ondan bir saniye bile ayırmak istemedim ama telefonumu çıkarıp kamerayı açmalıyım. Bu an benim için ölümsüz olmalı. İstediğim zaman izleyebilirim.
Telefonumda kamerayı açtım. Tam o anda müzik yavaş yavaş çalmaya başladı. Videoyu başlattım hemen ve ardından bakışlarımı ona kitledim.
Müzik ilerledikçe dans hareketlerini göstermeye başlamıştı. Gerçekten çok güzel dans ediyordu. Ben dahil buradaki herkesin büyülendiğine eminim.
...
Yaklaşık 10 dakika sonra dans bitti. Her saniyesini kayda aldığım için şükrettikten sonra onu alkışlamaya başladım. Ben alkışlayınca hemen herkes alkışlamaya başladı.
Şimdi sunucu mudur artık nedir tam bilemedim ama kıza mikrofon uzatmadan önce görüş ve duygularını paylaşmasını istedi. Daha sonra mikrofonu kıza uzattı. Heyecanlıydı. Mikrofonu eline alıp konuşmaya başladı.
"Öncelikle beni ve arkadaşlarımı izlemek amacıyla buraya geldiğiniz için hepinize ayrı ayrı binlerce kez teşekkür ederim. Şunları söylemek isterim. Buraya gelmek benim için hiç kolay değildi. Çocukluğumdan beri dans etmek benim hep en sevdiğim aktivite olmuştur. Bunu bir sanata dönüştürmek benim için gerçekten bir gurur. Bu yolda beni hep destekleyen aileme ve beni buralara kadar getiren öğretmenim Bayan Bustier'e çok teşekkür ederim. Burada olduğum ve sanatımı size gösterdiğim için içimde sonsuz bir heyecan ve mutluluk var. Ama az sonra vereceğim haber için Çin halkından özür diliyorum."
Özür mü? Neden özür diliyor ki?
"Çok yakında buralardan gidiyorum. Nereye diye soran çok olacak biliyorum. Buradaki her anım çok güzeldi ama artık Paris'e gitme vaktim geldi. Ben Paris'te doğdum. Ama doğar doğmaz hemen buraya geldim. O yüzden burayı hep memleketim bildim. Ama artık gerçek memleketime gitmeliyim. Tüm Çin halkını özleyeceğim. Sizleri seviyorum ve tekrardan hepinize teşekkür ediyorum."
Vay be! Demek Paris'e gelecek. Öyle çok mutlu ettin ki beni güzel kız...
Marinette Dupain-Cheng
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON DANS (ADRİNETTE) [TAMAMLANDI]
General FictionO dansın son dansımız olduğunu bilemedim... Affet beni...